Opinie użytkownika (2)

Podczas przedłużenia umowy...
Podczas przedłużenia umowy z wymianą telefonu. Posiadam abonament na dwa tel. dla mnie i dla mojej żony. Moja partnerka upatrzyła sobie tel. i chciała żebym właśnie ten model dla niej wziął. Byłem więc zdecydowany że chcę właśnie ten model tel. żeby nie tracić czasu ponieważ spieszyłem sie w tym dniu. Jak pan z obsługi usłyszał że jestem zdecydowany na ten tel. zaproponował mi żegym go nie brał dlatego że jest awaryjny, mają dużo zwrotów i dzwonki są bardzo ciche, że klienci mają problem z usłyszeniem telefonu podczas dzwonienia. W tej samej chwili zapytałem czy mogę zadzwonić do znajomego, który ma taki sam tel. Pracownik nie sprzeciwiał się, a jego słowa potwierdził mój kolega. W konsekwencji wybrałem tel. który okazał się lepszy od wczesniej upatrzonego. Pracownik bardzo mi pomógł i widac liczyło się w głównej mierze zadowolenie klienta.

Zbigniew_35

31.05.2009

T-Mobile

Placówka

Wałbrzych, Gdańska 10

Nie zgadzam się (19)
Chciałem zmienić taryfę...
Chciałem zmienić taryfę poboru energii na "nocną" w celu obniżenia rachunków za energię elektryczną. Pani z obsługi wypytała mnie o sposób ogrzewania mieszkania, jakie posiadam urządzenia, czy posiadam "siłę" oraz czy mieszkam w budynku wielorodzinnym czy w wiekszym "obiekcie". Zostałem potraktowany bardzo miło, Pani była życzliwa i spokojnie mnie informowała. Podchodząc do mnie indywidualnie widziałem że chce mi pomóc. Powiedziała że jak przejdę na drugą taryfę to np. zwiekszy mi się abonament, że chcąc płacić mniej bedę musiał używac energii na której bedę chciał oszczedzić w okreslonych porach, a poza wyznaczonym czasem zapłacę wiekszą stawke niz w taryfie obecnej. Przedstawiając mi dokumenty oraz wyliczenia które przeprowadziła uwzględniając moją sytuacje przekonała mnie że faktycznie byłbym na tym stratny. Zadano mi pytanie czy chciałbym coś jeszcze się dowiedziec. Nie miałem żadnych pytań, poczułem się jakby potraktowano mnie jak kogoś znajomego, ale tak powinno być. Na koniec pani z obsługi z życzliwym uśmiechem pożegnała mnie i wyszedłem zadowolony. Nikt mnie na nic nie naciągnął i uzyskałem fachową pomoc.

Zbigniew_35

31.05.2009

Zakład Energetyczny w Wałbrzychu

Placówka

Wałbrzych, Wysockiego

Nie zgadzam się (23)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi