Chciałem zmienić taryfę poboru energii na "nocną" w celu obniżenia rachunków za energię elektryczną. Pani z obsługi wypytała mnie o sposób ogrzewania mieszkania, jakie posiadam urządzenia, czy posiadam "siłę" oraz czy mieszkam w budynku wielorodzinnym czy w wiekszym "obiekcie". Zostałem potraktowany bardzo miło, Pani była życzliwa i spokojnie mnie informowała. Podchodząc do mnie indywidualnie widziałem że chce mi pomóc. Powiedziała że jak przejdę na drugą taryfę to np. zwiekszy mi się abonament, że chcąc płacić mniej bedę musiał używac energii na której bedę chciał oszczedzić w okreslonych porach, a poza wyznaczonym czasem zapłacę wiekszą stawke niz w taryfie obecnej. Przedstawiając mi dokumenty oraz wyliczenia które przeprowadziła uwzględniając moją sytuacje przekonała mnie że faktycznie byłbym na tym stratny. Zadano mi pytanie czy chciałbym coś jeszcze się dowiedziec. Nie miałem żadnych pytań, poczułem się jakby potraktowano mnie jak kogoś znajomego, ale tak powinno być. Na koniec pani z obsługi z życzliwym uśmiechem pożegnała mnie i wyszedłem zadowolony. Nikt mnie na nic nie naciągnął i uzyskałem fachową pomoc.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.