Opinia użytkownika: Zbigniew_35
Dotycząca firmy: T-Mobile
Treść opinii: Podczas przedłużenia umowy z wymianą telefonu. Posiadam abonament na dwa tel. dla mnie i dla mojej żony. Moja partnerka upatrzyła sobie tel. i chciała żebym właśnie ten model dla niej wziął. Byłem więc zdecydowany że chcę właśnie ten model tel. żeby nie tracić czasu ponieważ spieszyłem sie w tym dniu. Jak pan z obsługi usłyszał że jestem zdecydowany na ten tel. zaproponował mi żegym go nie brał dlatego że jest awaryjny, mają dużo zwrotów i dzwonki są bardzo ciche, że klienci mają problem z usłyszeniem telefonu podczas dzwonienia. W tej samej chwili zapytałem czy mogę zadzwonić do znajomego, który ma taki sam tel. Pracownik nie sprzeciwiał się, a jego słowa potwierdził mój kolega. W konsekwencji wybrałem tel. który okazał się lepszy od wczesniej upatrzonego. Pracownik bardzo mi pomógł i widac liczyło się w głównej mierze zadowolenie klienta.