Tmobile, jest firmą mało kompetentną, dlaczego, aplikacja tej firmy nie spełnia moich oczekiwań. Przez Nią miałem z Tmobile komplikacje dotyczące opłat abonentów.
Bardzo źle. Cała obsługa usług bankowych T-Mobile w/g mnie była na poziomie mało mnie zadowalającym ponieważ jeżeli Pracownik obsługi Klienta,telefonicznie próbuje dopytać o ofertach to z mojej strony podziękowałem. Na plus: zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu.
Super. W tym Banku jakość,sposób oferowania swoich usług była w/g mnie zadowalająca. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Źle. Moim zdaniem obsługę oceniam na dostateczny,przede wszystkim pracownik mało przejrzyście , a zarazem natrętnie oferował mi usługę która mnie interesowała, 10 minut czekałem na pracownika obsługi,oferta Firmy była jednak kusząca,ciekawa lecz przedstawiana nie umiejętnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Super. Organizacja sprzedaży jest mało transparentna,obsługa mało profesjonalna,przy takim obecnie nakładzie dot. obsługi klienta mało zadowalająca. To są moje spostrzeżenia. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Rewelacyjnie. Bez zastrzeżeń. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.