Jedna z ekspedientek (ok. 20 lat), która tego dnia obsługiwała stoisko monopolowe, zupełnie nie nadaje się do pracy, którą przyszło jej wykonywać. Nie dość, że czekałem w kolejce około pół godziny, bo owa Pani zepsuła kasę i musiała ją naprawić Pani kierownik, to nie słucha klientów. Pan przede mną dostał nie ten artykuł, o który prosił, Pani owszem wymieniła go, ale zdążyła go wbić na kasę, co po raz kolejny wstrzymało całą kolejkę. Owa Pani próbuje nadrabiać braki miłą rozmową, ale jej odzywki są nie na miejscu, bowiem próbuje żartować z klientów, uważając to za zabawne. Do tego miała zbyt agresywny makijaż, jakby po pracy miała iść na koncert grupy metalowej.
Dziękujemy za zgłoszenie. Z każdej opinii i oceny wyciągniemy wnioski, aby poprawiać jakość obsługi Klientów.
Podczas zakupów w...
Podczas zakupów w powyższym sklepie, spotkałem się z wyjątkowo miłą obsługą. Pani sprzedawczyni sama podeszła do nas (byłem z koleżanką) i zapytała się czy w czymś nie pomóc. Pomoc okazała się niezbędna, bowiem w sklepie nie było rozmiaru butów jakie chciałem kupić, wówczas Pani sama zaproponowała, że sprawdzi w bazie informację, gdzie taki rozmiar mogę otrzymać.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.