Problemy od samego początku rozmowy. Pracownicy firmy w sposób niekompetentny, opryskliwy odpowiadają na pytania związane z moją reklamacja. Mimo wielokrotnych informacji o braku mojej akceptacji na propozycje realizacji reklamacji (wymiana sprzętu) serwis cały czas proponuje tyłka taką opcję mimo że mam prawo zwrócić wadliwy towar.
Bardzo trudno dodzwonić się do placówki. Pani w rejestracji bardzo nie miła, opryskliwa, sprawiała wrażenie jakby pracowała ,,za karę,,. Na pytanie o dostępność wolnych terminów do specjalistów odpowiadała w taki sposób by nie udzielić konkretnej odpowiedzi.
Miła obsługa sklepu, którą chętnie udzielą informacji na temat położenia i dostępności poszukiwanego produktu. Personel zaangażowany, sumienny z pogodnym podejściem do klienta. Sklep utrzymany w ogólnej czystości, widoczne osoby regularnie uzupełniające braki na półkach i sprawdzające terminowość produktów.
Będąc Klientem sklepu OBI bardzo często okazuje się, że żaden pracownik nie jest przypisany do konkretnego działu. Brak możliwości uzyskania jakich kolwiek i formacji/wskazówek odnośnie szukanego produktu. Brak specjalistów, którzy powinni doradzić klientowi w wyborze produktu. Sklep wygląda schludnie jednak pracownicy są pozbawieni kompetencji. Wszystkie pytania jakie zadaje klient są zaskoczeniem dla pracownika, który nie potrafi odpowiedzieć na nie bez pomocy internetu. Nie są udzielane rzetelne informacje na temat gwarancji i możliwości jej uzyskania.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.