Opinia o Banku Millennium
Moja wizyta w Banku Millennium była bardzo pozytywnym doświadczeniem. Już na wejściu zostałam powitana z uśmiechem – pani wstała, przywitała mnie serdecznie i zaproponowała kawę, herbatę lub wodę. Cała obsługa przebiegła w przyjemnej atmosferze, a pracownica banku udzieliła mi rzetelnych i wyczerpujących odpowiedzi na wszystkie pytania. W lokalu panował porządek i czystość. Nawet gdy po moim przyjściu zrobiła się mała kolejka, każdy klient został odpowiednio powitany i zaproszony do poczekalni, gdzie mógł wygodnie usiąść na fotelach. Perfekcyjna obsługa klienta – zdecydowanie polecam!
Dotychczas byłam zadowolona z tego sklepu, jednak od czasu zmiany personelu jego jakość znacząco spadła. Na sklepie panował duży chaos i nieporządek, co utrudniało dostęp do produktów na półkach. Gdy podeszłam do kasy, ekspedient był zajęty rozmową ze znajomym – z treści wynikało, że umawiali się na wspólne wyjście. Nie zwracał uwagi na klientów, a ja musiałam czekać około 3 minuty, ponadto za mną zaczęła zbierać się już dość spora kolejka. Po zwróceniu mu uwagi, bo spieszyłam się na pociąg, usłyszałam, że mogę skorzystać z kasy samoobsługowej. Niestety, na liście zakupów miałam wyroby tytoniowe, więc potrzebowałam jego pomocy, której nie otrzymałam od razu. Szkoda, bo wcześniej nie miałam żadnych zastrzeżeń. Sklep traci na jakości zarówno wizualnie, jak i pod względem obsługi. Na plus – jak zawsze dobra dostępność towarów.
E-mail: Nicole3_3@interia.pl
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.