Opinia użytkownika: XYZ123
Dotycząca firmy: Żabka
Treść opinii: Dotychczas byłam zadowolona z tego sklepu, jednak od czasu zmiany personelu jego jakość znacząco spadła. Na sklepie panował duży chaos i nieporządek, co utrudniało dostęp do produktów na półkach. Gdy podeszłam do kasy, ekspedient był zajęty rozmową ze znajomym – z treści wynikało, że umawiali się na wspólne wyjście. Nie zwracał uwagi na klientów, a ja musiałam czekać około 3 minuty, ponadto za mną zaczęła zbierać się już dość spora kolejka. Po zwróceniu mu uwagi, bo spieszyłam się na pociąg, usłyszałam, że mogę skorzystać z kasy samoobsługowej. Niestety, na liście zakupów miałam wyroby tytoniowe, więc potrzebowałam jego pomocy, której nie otrzymałam od razu. Szkoda, bo wcześniej nie miałam żadnych zastrzeżeń. Sklep traci na jakości zarówno wizualnie, jak i pod względem obsługi. Na plus – jak zawsze dobra dostępność towarów. E-mail: Nicole3_3@interia.pl