Chciałem się dowiedzieć ile kosztuje bilet kolejowy ze stacji Kłodzko Miasto do Praga hl.n. W tym celu udałem się na stację Kłodzko Miasto do kasy biletowej. Zapytałem się pani o bilet w/w relacji. Pani z wielkim oburzeniem mi powiedziała że około 140 złotych. Natomiast poprosiłem Panią o dokładną cenę, Pani w kasie odpowiedziała mi że to zależy od ceny kursu euro. Poprosiłem Panią o cenę w Euro mówiąc że ja już potem sobie przeliczę wg. kursu.Z wielką łaską Pani zaczęła sprawdzać w komputerze.Musiałem poczekać długą chwilę gdyż komputery na stacji się zawiesiły. Nie otrzymałem informacji o cenie biletu ponieważ komputer Pani w kasie odmówił posłuszeństwa.
zakupiłem płytę razem z książką zespołu QUEEN. Przy wejściu ochroniarz odpowiedział mi dzień dobry. Udałem sie do pracownika na dział gazety i zapytałem sie o produkt.Zaprowadził mnie na miejsce i wskazał mi produkt o który zapytałem. Podszedłem do kasy była czynna jedna kasa gdy ustawiłem sie w kolejce byłem trzeci. Natychmiast pracownik otworzył kasę obok zapraszając mnie do niej. Przed zapłacenie zaproponował mi reklamówkę. Pracownik jak i ochroniarz odpowiedzieli mi do widzenia jak wychodziłem.
Zakupiłem kabel do podłączenia DVD z TV oraz 4 baterie 1,5 AA i 2 baterie 1,5 AAA. Musiałem sie skonsultować z pracownikiem działu RTV odnośnie wyboru kabla. Pracownik był zajęty rozmową z innym pracownikiem. Podszedłem do niego powiedziałem dzień dobry, pracownik mi nie odpowiedział. Pracownik nie zwrócił na mnie uwagi. następnie zapytałem sie czy mógłby mi pomóc. Pracownik na mnie spojrzał wzrokiem jak bym mu przeszkadzał w czymś ważnym. Wytłumaczył mu o co mi dokładnie chodzi.niestety nie był zorientowany w dziedzinie.Sztuką dedukcji musiałem sam wybrać kabel jaki mi by odpowiadał. Brak ceny przy produkcie zmusiło mnie o ponowne zapytanie pracownika. były tylko 3 czynne kasy i były kolejki(więcej niż 4 osoby).Nie został otwarta dodatkowa kasa.
Poprosiłem Panią o dobrą kawę, dokładnie opisując jaka lubię. Zaproponowano mi rożne rodzaje kawy w sposób życzliwy i fachowy oraz kawę dnia.Wybrałem kawę dnia ponieważ zdałem się na znajomość fachowców.Do kawy Pani zaproponowała mi ciasteczko oraz kartę stałego klienta. Dokładnie mi powiedziano zasady używania tej karty oraz profity wynikające z jej posiadania. Następnie ustawiłem się w kolejce po odbiór. Przede mną były jeszcze dwie osoby i czas oczekiwania się wydłużył. Po chwili przyszła druga kelnerka i już to przebiegało szybko i sprawnie.Profesjonalna i fachowa obsługa.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.