Opinie użytkownika (3)

Jest to moja...
Jest to moja ulubiona księgarnia internetowa. Tym razem zamawiałem ksiązki o kotach. Duży wybór (w tym dwie, których poszukiwałem). W porównaniu do innych sklepów (sprawdziłem ceny w 5 innych internetowych księgarniach) i w dwóch stacjonarnych salonów Empiku na empik.com mieli najtańsze, a przy okazji najkrótszy czas realizacji - 48 godzin. Wybrałem opcję dostawa do jednego z salonów Empiku (w Blue City w Warszawie). Zakupu dokonałem w środę wieczór. Zaraz potem otrzymałem komunikat mailowo, że w piątek powinni wysłać ksiązki do salonu. Wysłali je już w czwartek (super!). Dzięki temu mogłem odebrać moje ksiązki w piątek, a nie w poniedziałek. Miłe zaskoczenie, że zrobili to o połowę czasu szybciej niż sami zapowiadali. Odbiór książek bez żadnych problemów. Bardzo polecam!

Wojciech_559

08.08.2011

empik.com

Placówka

Nie zgadzam się (0)
W sobotę wybrałem...
W sobotę wybrałem się wraz z rodziną na wspólny obiad do restauracji Sphinx na al. Jerozolimskich w Warszawie. Wszystko zapowiadało się całkiem dobrze. Szybkie znalezienie stolika dla 5 osób i podane menu. Niestety na stole znajdowało się całkiem sporo pozostałości po poprzednich gościach (cała masa okruszków i resztek jedzenia). Kolejny zgrzyt pojawił się przy wyborze kawy przez mojego teścia, który pije tylko klasyczną parzoną kawę z fusami i mlekiem. Jako, że takiej nie było w menu zapytał kelnera czy może taką zrobić. Kelner powiedział, że nie ma problemu. Niestety bez żadnego słowa została podana czarna kawa z ekspresu. Beż żadnego wytłumaczenia. Dopiero kiedy kelner przysniósł zamówione dania powiedział tylko, że podał taką bo innej nie mają. Cóż... Potrawy okazały się kompletną porażką - zimne i twarde. Dodatkowo sałatka "Ale Feta" była po prostu nieświeża - zwiednięta sałata i miekkna, rozpadająca się feta pozbawiona jakiegokolwiek smaku. Na koniec kelner, który nas obsługiwał (po tym jak nie dostał żadnego napiwku) po prostu się obraził więc kiedy poprosiliśmy by zapakował resztę pizzy (jedyna zjadliwa potrawa) po prostu rzucił na stół pojemnik na pizze i ordynarnie obrócił się na pięcie bez słowa. Na pewno nigdy już tam nie wrócę... Zdecywowanie nie polecam.

Wojciech_559

08.08.2011

Sphinx

Placówka

Warszawa, al. Jerozolimskie 179 148

Nie zgadzam się (3)
03.05.2022
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za zgłoszenie obserwacji na temat restauracji sieci SPHINX. Dokładamy wszelkich starań, aby przeanalizować uwagi naszych Gości i na bieżąco wyciągamy z nich wnioski. Przedstawione przez Pana uwagi są niedopuszczalne. Dlatego też abyśmy mogli dokładniej wyjaśnić opisaną przez Pana sprawę prosimy o kontakt pod adresem mailowym opinie@sfinks.pl. Z poważaniem, Sfinks Polska S.A.
Miałem ostatnio przyjemność...
Miałem ostatnio przyjemność kupować wykładzinę w salonie firmy Komfort w Warszawie. Po wstępnym obejrzeniu asortymentu podszedłem do sprzedawcy prosząc by pomógł mi wybrać czarną, krótkowłosą wykładzinę. Sprzedawca wykazał się zadowalającą wiedzą nt. posiadanych typów wykładzin. Wspólnie wybraliśmy satysfakcjonujący mnie model. Jednakże sprzedawca zaznaczył, iż w tym momencie nie posiadają w magazynie tego modelu. W związku z tym zapytałem, czy w jakimś innym salonie w Warszawie dostanę taką wykładzinę. Sprzedawca gdy zaczął szukać w którym salonie dostanę wymarzoną przeze mnie wykładzinę cudownie odkrył się ma u siebie aż 40 m2 takiej wykładziny. Nieobejrzawszy sie na mnie krzyknął tylko, że "zaraz to sprawdzi" i pobiegł na drugi koniec sklepu. Nie bardzo wiedziałem co mam ze sobą w tym momencie zrobić - biec za nim próbując go dogonić czy może stać jak przysłowiowy kołek na środku sklepu. Wybrałem to pierwsze. W końcu znalazłem mojego sprzedawcę pomiędzy rolkami wykładziny. Zdecydowałem się na wcześniej wybrany model. Jako, że miałem przy sobie już rzut pokoju do którego chciałem kupić ową wykładzinę, poprosiłem sprzedawcę o wycięcię wykładziny i obszycie na miarę. Sprzedawca zaznaczył, że nie będzie z tym problemu. Udaliśmy się razem do kasy, gdie zakupiłem odpowiednią ilość tej wykładziny i miałem już tylko spokojnie czekać na telefon, że wykładzina jest gotowa. Istotnie następnego dnia rano zadzwonili, że wykładzina czeka już na mnie. Odbiór wykładziny przeprowadzony był sprawnie i bezproblemowo. Jedny minus był taki, że moja wykładzina była cała obrana w jasne długie kłaki z jakiejś innej tkaniny. Jak się później okazało obrana była z obydwu stron. Największy mankament zakupy tejże wykładziny był taki, że mimo, iż na planie pokoju wyraźnie zaznaczone były drzwi i miejsce gdzie stoi biurko oraz prosiłem sprzedawcę by sztukowane części wykładziny mogły znaleźć się pod biurkiem a nie przy wejściu, sztukowane skrawki znalazły się dokładnie przy samym wejściu do pokoju. Generlanie polecam ten sklep z tym, że trzeba przypilnować by wycinali wykładzinę dokładnie z naszymi potrzebami.

Wojciech_559

01.08.2011

KOMFORT

Placówka

Warszawa, Towarowa 22

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi