Patrząc na ostatnie moje obserwacje muszę przyznać ze parę rzeczy zmieniło się na plus w biedronce:), nie znalazłem żadnego przeterminowanego mięsa, wszędzie były ceny na produktach, ogólnie nie miałem nic do zarzucenia, poza nie zbyt czystym sklepem podczas moich zakupów, oraz wg mnie fatalnym procesem który się stosuje w biedronce tj. rozkładanie towaru podczas gdzie jest bardzo dużo ludzi w sklepie i robi się tłok i zamieszanie( rozumiem uzupełnianie towaru a nie rozkładanie). Ogólnie na plus, dobra cena i szybka obsługa.
Tym razem na zakupach trafiłem na przeterminowane mięso, po za tym wygląd biedronki nie budził większych zastrzeżeń, było w miarę czysto, nie miałem się czego przyczepić, próbowałem jeszcze coś znaleźć ale oprócz mięsa nie znalazłem nic więcej. Czysto, dość dobrze zatowarowany sklep, choć nie wszystkie produkty były dostępne, brakło bułek które lubię :(, obsługa przy kasie miła i szybka, ale jedna wada nie lubię jak ktoś oferuje mi towar na kasie, jakbym był nim zainteresowany to dawno byłby w moim koszyku. Ogólnie byłem zadowolony z zakupów. Biedronka ma dobre ceny i w miarę dobrą obsługę.
Podczas ostatnich zakupów znowu było to samo tzn za dużo towaru leżącego w alejkach do wyłożenia, zbyt duże zamieszanie na sklepie, nie było cen na nie których produktach, brak obsługi aby zapytać ile ten towar kosztuje, w jednej alejce brudno od jakiegoś płynnego towaru rozmazane przez klientów, na plus można powiedzieć cenę i asortyment biedronki i dlatego tam robię zakupy. Jest jeszcze jeden minus brakło prądu i zakupy musiałem przełożyć na późniejsza godzinę, nie rozumiem dlaczego duży market nie ma zasilania awaryjnego( normalnie w innych marketach nie ma problemu z tym).
Witam, Podczas ostatnich zakupów weekendowych odwiedziłem biedronkę w moim rodzinnym mieście i muszę przyznać ze sklep wyglądał ładnie, było w miarę czysto, obsługa miła, nie miałem większych problemów z zakupem poza jedną rzeczą która mnie zdenerwowała, nie było ceny na jednym z produktów tzn. na płynie do pranie i nie było żadnego pracownika na sklepie aby zapytać czy to jest produkt który dopiero wystawiają czy już ostatnie sztuki. Tak czy tak nie było możliwości zapytania o to, i nie ma wskazania gdzie jest czytnik kodów. Jest bardzo duży minus, klient powinien być informowany o cenie!!!!!!
Wygląd stacji dość dobry, mało dystrybutorów, duże kolejki, brak zaangażowania personelu przy tankowaniu pojazdu( moja przyjaciółka z która byłem musiała czekać 10 min aż się ktoś z personelu zlituje aby pomóc w zatankowaniu pojazdu), dość długie kolejki aby zapłacić za benzynę, przy płaceni za rachunek dużo pytań i niby promocji, pracownicy chcą na siłę coś wcisnąć nawet jeżeli klient mówi, że nie interesują go inne produkty ze stacji.
Witam,
Chciałbym podzielić się moimi spostrzeżeniami podczas ostatnich zakupów w biedronce w Wolbromiu. Sklep z zewnątrz wygląda czysto miło(jak to nowy:)), ale po wejściu do niego nieco się przeraziłem ładem jaki panował na nim. Dużo pustych kartonów na przejściach, palety z towarem i pracownicy próbujący wykładać towar podczas największego ruchu który jest podczas weekendu. Pomimo złego wyglądu w środku oferta biedronki bogata, pracownicy mile nastawieni do klienta, z uśmiechem pokażą gdzie znajduje się towar o który pytałem, choć do końca nie byłem zadowolony. Mam nadzieje, że się poprawią bo lubię robić zakupy w biedronce w dodatku miejscowości której mieszkam.
Witam,
Podczas zakupów zapytałem o promocje Walkera, otrzymałem rzetelna informacje ze wskazaniem gdzie jest on położony, personel bardzo milo traktuje klientów, szybko i rzetelnie jest przekazuje informacje, kasjerka szybko i milo obsługuje. Wygląd sklepu jest przyjazny dla klienta, przejścia czyste i uporządkowane, na półkach widać porządek i ład.
Sklep godny polecenia na zakupy.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.