Bardzo miła i fachowa obsługa. Podczas podjazdu pod dystrybutor paliwowy pracownik oferuje swoją pomoc z uśmiechem na twarzy. Szybka obsługa przy kasie. Kasjerka za każdym razem przypomina o programie partnerskim i pyta o FV oraz oferuje napój. Stacja utrzymana w czystości sprawia dobre wrażenie. Po powrocie do auta obsługa życzy miłego wieczora. Czas obsługi krótki.
Moja wizyta w Polbanku dotyczyła tym razem odzykania hasła do obsługi on-line. Ponieważ wszyscy konsultanci klienta indywidualnego byli zajęci zostałem obsłużony przez Panią, która w zasadzie zajmuje się obsługą klientów instytucjonalnych. Świadczy to o profesjonalnym podejsciu do obsługi klienta. Wygląd lokalu i obsługa przez pracowników fachowa i życzliwa. Żetelna informacja i pomoc. Czas załatwienia formalności stosunkowo krótki.
Obsługa uprzejma lecz długi czas oczekiwania w kolejce na załatwienie sprawy(ok. 20 minut), miejsce obsługi to małe pokoje kojarzące się z urzędem pracy lub urzędem skarbowym. Wygląd poczekalni szary i przygnębiający. Miejsce do siedzenie w poczekalni to niewygodne ławki. Fachowość i wiedza obsługi wielce zadowalająca. Pracownik obsługujący wzbudzał zaufanie i sympatie. Oferta zachęcająca ze względu na duże zniżki dla stałych klientów.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.