Sklep małego formatu w osiedlowym pawilonie, 3 kasy, 4 alejki, osobna alejka z artykułami gospodarstwa domowego, oddzielne stoisko wędliniarskie poza kasami.
Bardzo duża ilość brudnej wody pośniegowej w pierwszej alejce za bramką wejściową ( obrotową) wywiera bardzo negatywne pierwsze wrażenie.
Zdewastowane i uszkodzone ( pogięte) szafki-schowki dla klientów przy wejściu również.
Brak małych ręcznych plastikowych koszyków dla klientów ( do niedawna były one dostępne wewnątrz sklepu, obecnie zostały jedynie duze wózki sklepowe.
Oznakowanie towaru na półkach - prawidłowe, prezentacja towaru na półkach prawidłowa. Wszystkie poszukiwane przeze mnie produkty ( masło smietankowe, parówki wieprzowe Sokołów, piwo Warka puszkowe, prażynki ziemniaczane) - były dostępne.
Dział mrożonek - uszkodzona niekompletna chłodziarka - brak przeszklonej pokrywy zamykającej chłodziarkę.
Obsluga kasowa - czynne 2 z 3 kas, dlugosc kolejki - 4 klientów ( razem ze mną).
Czas oczekiwania w kolejce przy kasie - 4 minuty.
Brak bezpłatnych opakowań na zakupiony towar - podstawowa mała reklamówka - plastikowa torba - koszt 7 groszy.
Obsługa kasowa - sprawna jesli chodzi o czas obsługi oczekujących klientów, brak jednak powitania klienta. Brak identyfikatora kasjerki, Brak pomocy przy pakowaniu towaru czy oferty pomocy w zapakowaniu towaru do zakupionej reklamóweczki. Nie było natomiast problemu z wydaniem reszty z banknotu 20 zł.
Tacka na pieniądze znajdująca się obok skanera towaru zniszczona, pęknięta i brudna razi wyglądem.
Brak tablicy ogłoszen w sklepie - aktualnosci wywieszane są wprost na ścianie po prawej stronie od wejścia do sklepu. Taki sposób umieszczania ogłoszeń sprawia nieprofesjonalne wrażenie. Jest także niechlujne ( slady po poprzednich ogłoszeniach przyklejanych wprost na ścianę).
Ogólna ocena sklepu w skali 1-5 : 3 .
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.