Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Wojciech_322

Dotycząca firmy: Biedronka

Treść opinii: Sklep małego formatu w osiedlowym pawilonie, 3 kasy, 4 alejki, osobna alejka z artykułami gospodarstwa domowego, oddzielne stoisko wędliniarskie poza kasami. Bardzo duża ilość brudnej wody pośniegowej w pierwszej alejce za bramką wejściową ( obrotową) wywiera bardzo negatywne pierwsze wrażenie. Zdewastowane i uszkodzone ( pogięte) szafki-schowki dla klientów przy wejściu również. Brak małych ręcznych plastikowych koszyków dla klientów ( do niedawna były one dostępne wewnątrz sklepu, obecnie zostały jedynie duze wózki sklepowe. Oznakowanie towaru na półkach - prawidłowe, prezentacja towaru na półkach prawidłowa. Wszystkie poszukiwane przeze mnie produkty ( masło smietankowe, parówki wieprzowe Sokołów, piwo Warka puszkowe, prażynki ziemniaczane) - były dostępne. Dział mrożonek - uszkodzona niekompletna chłodziarka - brak przeszklonej pokrywy zamykającej chłodziarkę. Obsluga kasowa - czynne 2 z 3 kas, dlugosc kolejki - 4 klientów ( razem ze mną). Czas oczekiwania w kolejce przy kasie - 4 minuty. Brak bezpłatnych opakowań na zakupiony towar - podstawowa mała reklamówka - plastikowa torba - koszt 7 groszy. Obsługa kasowa - sprawna jesli chodzi o czas obsługi oczekujących klientów, brak jednak powitania klienta. Brak identyfikatora kasjerki, Brak pomocy przy pakowaniu towaru czy oferty pomocy w zapakowaniu towaru do zakupionej reklamóweczki. Nie było natomiast problemu z wydaniem reszty z banknotu 20 zł. Tacka na pieniądze znajdująca się obok skanera towaru zniszczona, pęknięta i brudna razi wyglądem. Brak tablicy ogłoszen w sklepie - aktualnosci wywieszane są wprost na ścianie po prawej stronie od wejścia do sklepu. Taki sposób umieszczania ogłoszeń sprawia nieprofesjonalne wrażenie. Jest także niechlujne ( slady po poprzednich ogłoszeniach przyklejanych wprost na ścianę). Ogólna ocena sklepu w skali 1-5 : 3 .