Bardzo źle. Na plus: oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi.
W dniu 18 czerwca zakupiłem w salonie Komputronik laptopa. Od samego wejścia widać było zainteresowanie klientem. Miła obsługa i fachowe doradztwo oraz poczucie humoru sprzedającego sprawiło że kupiłem droższego laptopa niż miałem zamiar kupić. Prosto i czysto sformułowane pytania odnośnie sprzętu i sprzedający wiedział czego szukam. Oby we wszystkich salonach było podobnie.
Miła i kompetentna obsługa oraz fachowe doradztwo z zakresu doboru części do uszkodzonego auta. Pomimo braku numeru części pracownicy serwisu dobrali odpowiednią część po opisie jaki im przedstawiłem. Doświadczenie pracownik było wielkim zaskoczeniem gdyż owa część jest wielkości paczki papierosów i ciężko jest wytłumaczyć gdzie dokładnie się znajduje. Chodziło o króciec do układu chłodzenia.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.