Opinie użytkownika (2)

Odwiedziłam sklep w...
Odwiedziłam sklep w lipcu 2015 aby skorzystać z wyprzedaży. Wybrałam ze sklepu powyżej 5 rzeczy i skierowałam się do przymierzalni. Tam pracownica czuwająca na "procesem" sprawnego oraz bezpiecznego ( przeciwdziałającego kradzieżom ) korzystania z przymierzalni, uprzejmie poinformowała mnie, można wziąć z sobą tylko 5 rzeczy. Zaproponowała, że odwiesi pozostałe ubrania na wieszak obok niej abym mogła przymierzyć je w drugiej kolejności ( po przymierzeniu i oddaniu jej pierwszych pięciu sztuk ). Wszystko przebiegło szybko i sprawnie z uśmiechem zwrotnym od pracownicy. Wybrałam kilka rzeczy. Przy kasie z uśmiechem obsługiwał mnie Pan. Jedno z ubrań, które wybrałam było za małe. Poprosiłam kasjera czy może sprawdzić jego dostępność w innym sklepie w Gdańsku i zadzwonić z prośbą o rezerwację. Pan nie mógł się dodzwonić do tego sklepu ale obiecał, że nawet po moim wyjściu jeszcze spróbuje ponownie zadzwonić. Po dotarciu do sklepu posiadającego mój rozmiar okazało się, że ubranie jest dla mnie odłożone po telefonie od powyżej wspomnianego Pana. Obsługa miła i profesjonalna z proklienckim nastawieniem. Zwróciłam uwagę na dużą ilość Klientów w pierwszym odwiedzonym sklepie. Obsługa uwijała się szybko i sprawnie, kontrolując całą sytuację. sklep wyglądał schludnie.

Wioletta_296

04.07.2015

House

Placówka

Gdańsk, Złota Karczma 26

Nie zgadzam się (0)
Pani z recepcji...
Pani z recepcji zapytała w jakiej sprawie przyszłam aby pokierować mnie do właściwego Doradcy Klienta. Na rozmowę z powyższą osobą czekałam krótko. Zaproponowano mi również coś do picia. Pani, która się mną zajęła z uwagą wysłuchała z jaką sprawą przyszłam i zaczęła działać. Odpowiedziała na większość moich pytań a co do pozostałych zadeklarowała kontakt telefoniczny. Zadzwoniła jeszcze w tym samym dniu. Nadal monitoruje działania banku w moich sprawach i kontaktuje się ze mną telefonicznie.

Wioletta_296

04.07.2015

mBank

Placówka

Gdańsk, Kołobrzeska 30

Nie zgadzam się (0)
26.11.2021
Odpowiedź firmy
Witam, na wstępie dziękuję Pani za przesłaną opinię. Jest dla nas niezwykle budujące, gdy klienci wyrażają tak pozytywne opinie na temat jakości obsługi w mBanku. Cieszę się, że spodobała się Pani spersonalizowana oferta, którą konsultant dopasował do Pani potrzeb. Wierzę, że dalsze korzystanie z usług mBanku będzie dla Pani satysfakcjonujące i z chęcią skorzysta Pani w przyszłości z kolejnych produktów oferowanych przez naszą firmę. Pozdrawiam Michał Lange, mBank

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi