Skarga
Wioletta Szpilak
Nr klienta: 53048396
Adres: ul. Naukowa 6/29, Warszawa
Do: Vectra S.A.
Adres korespondencyjny: [Wprowadź adres działu obsługi klienta Vectry]
Warszawa, dnia 08 stycznia 2025 r.
Dotyczy: Braku realizacji umowy, zaniedbań w obsłudze klienta oraz skandalicznej jakości obsługi
Szanowni Państwo,
Niniejszym składam oficjalną skargę dotyczącą rażących zaniedbań w obsłudze klienta oraz braku realizacji umowy dotyczącej montażu usługi, na który zgodnie z aneksem zawartym 28 grudnia 2024 r. wyraziłam zgodę.
1. Brak realizacji montażu
Zostałam umówiona na montaż w dniu 3 stycznia 2025 r., jednak monter nie pojawił się na umówionej wizycie. Pomimo moich licznych prób uzyskania informacji oraz rozwiązania problemu, nie zaproponowano mi nowego terminu montażu.
2. Wprowadzanie w błąd przez konsultantów
W rozmowie z konsultantką telefoniczną Panią Anetą dnia 8 stycznia 2025 r. o godzinie 12:20 otrzymałam zapewnienie, że wystawiono nowe zlecenie montażu. Jednak na chwilę obecną brak jest jakiegokolwiek potwierdzenia realizacji tej deklaracji.
3. Niewydolność systemu obsługi telefonicznej
Obsługa automatyczna VIKI działa w sposób wysoce niewydajny. Pomimo wielu prób nie udało mi się połączyć z konsultantem w celu wyjaśnienia sprawy.
4. Zaniedbania w rozmowach z działem sprzedaży
Podczas rozmowy z działem sprzedaży dnia 8 stycznia 2025 r., konsultantka zamiast przyjąć moją reklamację, skierowała mnie na automatyczny system obsługi, nakazując jedynie wypowiedzenie komendy „Płatności Rachunki”, co było kompletnie nieadekwatne do zgłaszanego problemu.
5. Zaniedbania w stacjonarnych punktach obsługi klienta
Zostałam skierowana przez telefoniczny dział obsługi klienta do punktu przy Al. KEN w Warszawie w celu wymiany sprzętu. Na miejscu odmówiono wymiany, umówiono montaż, który nie został prawidłowo zorganizowany, co finalnie uniemożliwiło realizację usługi.
6. Niewłaściwa obsługa w Biurze Obsługi Klienta
W biurze stacjonarnym obsługujący mnie Pan Piotr odmówił podania nazwiska, mimo że wziął mój dowód osobisty i wpisywał dane do systemu. Takie zachowanie jest nieprofesjonalne i niezgodne z zasadami transparentności obsługi klienta.
Podsumowanie skargi
Jako klient Vectry czuję się rażąco zaniedbana. Wasza firma nie wywiązała się z umowy, wprowadza klientów w błąd, a jakość obsługi zarówno telefonicznej, jak i bezpośredniej jest skandaliczna. Nie tylko narażono mnie na dodatkowe koszty, ale także na znaczny stres i stratę czasu.
Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Przykro nam, że tym razem nie spełniliśmy Twoich oczekiwań.
Zawsze czytamy komentarze naszych Klientów i wyciągamy z nich wnioski na przyszłość. Chcemy dokładnie przyjrzeć się tej sprawie. Dlatego prosimy, napisz do nas na adres: jakoscpomoc@vectra.pl, podaj dane Abonenta i opis sytuacji.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.