Opinia użytkownika: WiolettaSzpilak_k5QX
Dotycząca firmy: Vectra
Treść opinii: Skarga Wioletta Szpilak Nr klienta: 53048396 Adres: ul. Naukowa 6/29, Warszawa Do: Vectra S.A. Adres korespondencyjny: [Wprowadź adres działu obsługi klienta Vectry] Warszawa, dnia 08 stycznia 2025 r. Dotyczy: Braku realizacji umowy, zaniedbań w obsłudze klienta oraz skandalicznej jakości obsługi Szanowni Państwo, Niniejszym składam oficjalną skargę dotyczącą rażących zaniedbań w obsłudze klienta oraz braku realizacji umowy dotyczącej montażu usługi, na który zgodnie z aneksem zawartym 28 grudnia 2024 r. wyraziłam zgodę. 1. Brak realizacji montażu Zostałam umówiona na montaż w dniu 3 stycznia 2025 r., jednak monter nie pojawił się na umówionej wizycie. Pomimo moich licznych prób uzyskania informacji oraz rozwiązania problemu, nie zaproponowano mi nowego terminu montażu. 2. Wprowadzanie w błąd przez konsultantów W rozmowie z konsultantką telefoniczną Panią Anetą dnia 8 stycznia 2025 r. o godzinie 12:20 otrzymałam zapewnienie, że wystawiono nowe zlecenie montażu. Jednak na chwilę obecną brak jest jakiegokolwiek potwierdzenia realizacji tej deklaracji. 3. Niewydolność systemu obsługi telefonicznej Obsługa automatyczna VIKI działa w sposób wysoce niewydajny. Pomimo wielu prób nie udało mi się połączyć z konsultantem w celu wyjaśnienia sprawy. 4. Zaniedbania w rozmowach z działem sprzedaży Podczas rozmowy z działem sprzedaży dnia 8 stycznia 2025 r., konsultantka zamiast przyjąć moją reklamację, skierowała mnie na automatyczny system obsługi, nakazując jedynie wypowiedzenie komendy „Płatności Rachunki”, co było kompletnie nieadekwatne do zgłaszanego problemu. 5. Zaniedbania w stacjonarnych punktach obsługi klienta Zostałam skierowana przez telefoniczny dział obsługi klienta do punktu przy Al. KEN w Warszawie w celu wymiany sprzętu. Na miejscu odmówiono wymiany, umówiono montaż, który nie został prawidłowo zorganizowany, co finalnie uniemożliwiło realizację usługi. 6. Niewłaściwa obsługa w Biurze Obsługi Klienta W biurze stacjonarnym obsługujący mnie Pan Piotr odmówił podania nazwiska, mimo że wziął mój dowód osobisty i wpisywał dane do systemu. Takie zachowanie jest nieprofesjonalne i niezgodne z zasadami transparentności obsługi klienta. Podsumowanie skargi Jako klient Vectry czuję się rażąco zaniedbana. Wasza firma nie wywiązała się z umowy, wprowadza klientów w błąd, a jakość obsługi zarówno telefonicznej, jak i bezpośredniej jest skandaliczna. Nie tylko narażono mnie na dodatkowe koszty, ale także na znaczny stres i stratę czasu.