Dzień jak każdy inny. O godzinie 18:00 skończona praca, więc czas ruszyć na zakupy do sklepu. Na samo wejście daje się zaobserwować profesjonalizm w tym sklepie. Koszyki poustawiane równo jeden na drugim, za ladą z mięsem i wędlinami stoi uśmiechnięta Pani Hania w czystej zielonej koszulce firmowej. Tak naprawdę nie weszłam do sklepu po coś konkretnego, więc poprosiłam ekspedientkę o jakąś dobrą wędlinę. Po chwili Pani Hania ukroiła mi 3 różnego rodzaju wędliny (w dobrej tzn. niskiej cenie) na spróbowanie. Były tak dobre, a obsługa tak miła, że skusiłam się na wszystkie zaproponowane wyroby. Polecam ten sklep za miła, profesjonalna obsługę.
Potrzebowałam pilnie założyć konto oszczędnościowe, wiec udałam się do Placówki w Euro Banku Giżycku w celu uzyskania niezbędnych informacji. Po wejściu do Oddziału zostałam powitana spojrzeniem i szerokim uśmiechem ze strony pracownika. Miejsce pracy Doradczyń było schludne, a Panie stosownie ubrane. Pani Ida (tak miała na imię Doradczyni Klienta ) zaprosiła mnie do biurka. Gdy już zasiadłam na dosć niestety niewygodnym stołku, doraca zapytał co mnie sprowadza do ich oddziału. Po krótkim wytłumaczeniu Doradczyni zaczeła przedstawiać mi oferty lokat (choć nie po to tak naprawdę przyszłam). Po dłuższym oczekiwaniu Pani Ida przeszła w końcu do tłumaczenia mi zasad prowadzenia Rachunku Oszczędnościowego. Po około 20 minutach wyszłam z Placówki Euro Banku i tak naprawdę niczego konkretnego się nie dowiedziałam. Wiedza Doradcy budziła zastrzeżenia, i tak naprawdę nawet nie zapytano się Mnie czy chcę założyć Rachunek internetowy, czy też nie. Prawdę mówiąc po odbytej wizycie w Banku nie uzyskałam nowych informacji, i niestety chyba nie skożystam z usług tej Placówki.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.