Opinia użytkownika: Wioleta_163
Dotycząca firmy: Euro Bank S.A.
Treść opinii: Potrzebowałam pilnie założyć konto oszczędnościowe, wiec udałam się do Placówki w Euro Banku Giżycku w celu uzyskania niezbędnych informacji. Po wejściu do Oddziału zostałam powitana spojrzeniem i szerokim uśmiechem ze strony pracownika. Miejsce pracy Doradczyń było schludne, a Panie stosownie ubrane. Pani Ida (tak miała na imię Doradczyni Klienta ) zaprosiła mnie do biurka. Gdy już zasiadłam na dosć niestety niewygodnym stołku, doraca zapytał co mnie sprowadza do ich oddziału. Po krótkim wytłumaczeniu Doradczyni zaczeła przedstawiać mi oferty lokat (choć nie po to tak naprawdę przyszłam). Po dłuższym oczekiwaniu Pani Ida przeszła w końcu do tłumaczenia mi zasad prowadzenia Rachunku Oszczędnościowego. Po około 20 minutach wyszłam z Placówki Euro Banku i tak naprawdę niczego konkretnego się nie dowiedziałam. Wiedza Doradcy budziła zastrzeżenia, i tak naprawdę nawet nie zapytano się Mnie czy chcę założyć Rachunek internetowy, czy też nie. Prawdę mówiąc po odbytej wizycie w Banku nie uzyskałam nowych informacji, i niestety chyba nie skożystam z usług tej Placówki.