Opinie użytkownika (3)

Robiłam dzisiaj zakupy....
Robiłam dzisiaj zakupy. Pomimo, iż trafiłam na nie małą kolejke do kasy gdyż były tylko dwie otwarte, to nie musiałam czekać zbyt długo gdyż kasjerka bardzo sprawnie wykonywała swoją prace. Na dodatek była bardzo sympatyczna, nawet potrafiła uśmiechnąć się do klienta. Wiem że praca kilkugodzinna na kasie może być męcząca a człowiek zmęczony nie zawsze chce się uśmiechać. Ale jak widać na powyższym przykładzie jest to wykonalne.

Wioleta_135

14.07.2011

Tesco

Placówka

Świecie, ul. Cukrowników 2

Nie zgadzam się (1)
Owego dnia wybrałam...
Owego dnia wybrałam sie z partnerem do placówki. Na wejściu wszystko ładnie pięknie mało ludzi, automat do wydawania numerków w kolejce, z racji tego, że mało interesantów czynne dwas stanowiska z 6. Zbliżało się południe więc interesantów coraz wiecej. Dopiero gdy ludzie juz powoli nie mieliu gdzie siedzieć pojawiły się kolejne trzy osoby i otworzyły swoje stanowiska. Wydaje mi się, że jeżeli firma wydaje kase na takie urządzenie jak automat do wydawania numerków, to powinni pozniej tego przestrzegać i nie robić żadnych wyjątków. Lecz niestety taka sytuacja miała miejsce. Gdy pracownicy zaczęli otwierać wiecej stanowisk aby rozładować powstałą kolejke, do stanowiska które znajdowało sie w rogi pomieszczenia podeszła bez żadnego pardonu pani która dopiero co weszła do lokalu. Inny pracownik, który siedział na stanowisku przy wejściu takich petendentów wysyłąl do automatu po wydrukowanie numerku i kazał czekać, ale tamten pan niedostosował sie systemu tam panującego i obsłużył tę jakże miłą panią. Nie jest to uwaga typu złośliwość za to, że ja musiałam przez tą panią dłużej czekać, gdyż w tym czasie ja i mój partner byliśmy w tym czasie obsługiwani przez bardzo miłego pracownika. Tak więc gdyby nie ten z pozoru drobny szczegół to z przyjemnością dałabym maksymalną ocene.

Wioleta_135

13.07.2011
Nie zgadzam się (2)
Od kilku lat...
Od kilku lat posiadam karte kredytową z tego sklepu. Tego dnia chciałam uregulować wszystkie należności, więc udałam się do kasy oznaczonej logiem unikasa. Z doświadczenia wiedziałam, że tylko na jednej kasie jest ona dostępna. Niestety miałam pecha i kasjerka tuż przed moim podejsciem zamknęła kasę. Zaczełam się rozglądać i zauważyłam, że jeszcze nad dwiema innymi kasami są nowe tablice z logiem unikasa. Pomyślałam, że może skoro zmienili wywieszki to i jednocześnie naprawili nieczynne unkiasy. Niestety byłam w dużym błedzie. Musiałam spowrotem wrócić do poprzedniej kasy. Naszczęście kasjerka już obsługiwała. Podeszłam i podaję rachunek do zeskanowania. Okazało się, że kasjerka nie ma odpowiedniego loginu, żeby uruchomić kasę do przyjmowania rachunków. Okazało się, że kasjerka która pracowała na kasie obok miała odpowiedni login i że ona mnie obsłuży, ale najpierw musi skasować klienta którego zaczeła już obsługiwać. Niestety klient miał dosyć sporo zakupów.No i nareszczie nastąpił ten moment zostałam obsłużona. Nie winie za tą sytuacje szanowne panie kasjerki, lecz kierownictwo sklepu. Jeszcze jako przysłowiową krople oliwy do ognia dodam mały szczególik. Otóż po uregulowaniu należności za kartę udałam sie do punktu obsługi finansowej w celu jej zlikwidowania. Niestety okazało się muszę poczekać, aż bank zaksięguje moją wpłate przynajmniej do poniedziałku. Takie rzeczy tylko w Tesco.

Wioleta_135

13.07.2011

Tesco

Placówka

Bydgoszcz, Toruńska 101

Nie zgadzam się (4)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi