Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Wioleta_135

Dotycząca firmy: Tesco

Treść opinii: Od kilku lat posiadam karte kredytową z tego sklepu. Tego dnia chciałam uregulować wszystkie należności, więc udałam się do kasy oznaczonej logiem unikasa. Z doświadczenia wiedziałam, że tylko na jednej kasie jest ona dostępna. Niestety miałam pecha i kasjerka tuż przed moim podejsciem zamknęła kasę. Zaczełam się rozglądać i zauważyłam, że jeszcze nad dwiema innymi kasami są nowe tablice z logiem unikasa. Pomyślałam, że może skoro zmienili wywieszki to i jednocześnie naprawili nieczynne unkiasy. Niestety byłam w dużym błedzie. Musiałam spowrotem wrócić do poprzedniej kasy. Naszczęście kasjerka już obsługiwała. Podeszłam i podaję rachunek do zeskanowania. Okazało się, że kasjerka nie ma odpowiedniego loginu, żeby uruchomić kasę do przyjmowania rachunków. Okazało się, że kasjerka która pracowała na kasie obok miała odpowiedni login i że ona mnie obsłuży, ale najpierw musi skasować klienta którego zaczeła już obsługiwać. Niestety klient miał dosyć sporo zakupów.No i nareszczie nastąpił ten moment zostałam obsłużona. Nie winie za tą sytuacje szanowne panie kasjerki, lecz kierownictwo sklepu. Jeszcze jako przysłowiową krople oliwy do ognia dodam mały szczególik. Otóż po uregulowaniu należności za kartę udałam sie do punktu obsługi finansowej w celu jej zlikwidowania. Niestety okazało się muszę poczekać, aż bank zaksięguje moją wpłate przynajmniej do poniedziałku. Takie rzeczy tylko w Tesco.