Byłam nie tak dawno w Tesco na zakupach. Kupiłam 2 soki, bo miały być 2 w cenie jednego. Oczywiście po zapłaceniu i po wyściu ze sklepu, okazało się, że zapłaciłam za 2 oddzielnie. Inna sprawa, że wzięłam książkę dla dzieci z pudła książek za 3, 4 i 5 zł. A zapłaciłam za nią 8 zł. Pewnie ktoś poprzekładał książki, ale nie zmienia to faktu, że zostałam wprowadzona w błąd.
Nie tak dawno poszliśmy z mężem do Salonu Orange, żeby przedłuzyć umowę. Stalismy w kolejce z pół godziny. Gdy już przyszła nasza kolej pracujący tam Pan gdzieś wyszedł. Czekaliśmy na niego kolejne 10 minut. Gdy już wrócił przedstawiliśmy mu w jakiej sprawie przyszliśmy. Jednak Pan nie miał nam nic ciekawego do zaoferowania i miałam wrażenie, że nie zalezy mu w ogóle na kliencie i na tym, żeby dalej został w Orange. Po dłuższym namysle mąz został przy swojej starej ofercie, gdyż nowa była o wiele gorsza. Tak Orange traktuje swoich stałych klientów.
W listopadzie kupiłam kozaki w Boti za 79 zł. W ciągu 2 tygodni materiał z zamszu się poszczępił na obcasie. Poszłam złożyć reklamację. Pani w sklepie powiedziała, że muszę wysłać reklamację i napisać jej powód. Po ok. 2 tygodnaich odpwoiedx przyszła negatywna. Postanowiłam napisac kolejną reklmację. Po kolejnych 2 tygodniach przyszła znowu odmowa. Zabrałam swoje buty i do tej pory leżą w szafie. Musiałam kupić drugie. To nie pierwszy przypadek taki. Mojej szwagierce buty letnie rozwaliły się w przeciągu tygodnia i również nie uznali jej reklamacji.
MPK w Olsztynie pozostawia dużo do życzenia. Autobusy są ciągle opóźnione. Ich wygląd pozostawia także wiele do życzenia. Większość autobusów albo ma słabe ogrzewanie albo go nie ma. A kontrolerzy bywają często bardzo niemili. Pracę tej firmy oceniam bardzo negatywnie i uwazam, że trzeba coś z tym zrobić.
Portal PUDELEK zamieszcza głównie informacje z gazet i innych portali. Jest mało kreatywny. Poza tym bardzo często są to informacje nieprawdziwe. PUDELEK nie sprawdza autentyczności swoich donosicieli. Na dodatek artykuły pełne są błędów stylistycznych i językowych!!! Teksty pisane sa jakby na kolanie i przez kompletnych laików.
Olsztyńską firmę Vectra oceniam bardzo negatywnie. Uważam, że pracują tam niekompetentne osoby. Jeszcze, że w kolejce trzeba stać bardzo długo, to Panie tam pracujące nic nie wiedzą i w niczym nie potrafią pomóc. Panuje tam chaos i dezorganizacja. Czasami faktury za internet nie wysyłane są przez kilka miesięcy i trzeba iśc do biura i się o nie upominać.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.