MPK Olsztyn

(2.02)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (41 z 42)

MPK straciło renomę...
MPK straciło renomę z poprzednich lat, a obecnie poruszają się nim jedynie osoby posiadające ulgi, ponieważ bilet 100% jest za drogi.

zarejestrowany-uzytkownik

20.03.2014

Placówka

Olsztyn, Kołobrzeska 40

Nie zgadzam się (0)
Podczas zakupu papierosów;...
Podczas zakupu papierosów; kasjerka wyszła z moimi pieniędzmi za kiosk. Musiało upłynąć jakieś 10 minut zanim wydała mi paragon i zakupiony produkt. Do tego próbowała mi sprzedać droższą zapalniczkę, kiedy ewidentnie jej mówiłem, że chcę tańszą. Obsługa w tym kiosku nie była szybka wręcz ślamazarna, co nie powinno pasować do kiosku ruchu. Wszystko to spowodowało że nie byłem zadowolony z jakości obsługi, co popsuło mi humor.

Marcin_2009

15.08.2013

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo lubię MPK...
Bardzo lubię MPK w Olsztynie, ponieważ nie można narzeka na wygląd autobusów. Kierowcy są uprzejmi i jak chce się kupi bilet to nie robią problemów. Pojazdy jeżdżą według rozkładów i bardzo rzadko zdarzają się opóźnienia, a nawet jeśli coś takiego ma miejsce to nie ma problemu, bo co 15 minut jeżdżą główne linie, a do tego autobusów jest sporo. Czas jazdy też nie jest wydłużony, a to zasługa wykwalifikowanego personelu. Ceny biletów jak na tak duże miasto są przystępne.

Beata_610

02.06.2012

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (5)
Pierwszy raz jechałam...
Pierwszy raz jechałam tym autobusem. celem podróży była plaza miejska w Olsztynie. Bilety w sredniej cenie (droższe, niż w moim mieście). Autobus bardzo szybko jechał, bez korków, bez postojów... Rewelacyjne polączenia i punktualność co do minuty! Autobus czysty, niezbyt zatłoczony. Kasowniki były sprawne.

zarejestrowany-uzytkownik

16.05.2012

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (1)
Nigdy nie miałem...
Nigdy nie miałem większych problemów z zachowaniem kierowców w autobusach. Niestety do pewnego czasu, wszyscy pasażerowie mieli otwarte buzie ze zdziwienia kiedy na jednym ze skrzyżowań kierowca wstał i zaczął krzyczeć na jedną starszą pasażerkę, która zajęła dwa miejsca siedzące. Na jednym siedzeniu trzymała swoje zakupy. Kierowca zaczął krzyczeń, że tyle ludzi stoi a ona jedna zajmuje jedno miejsce. Poza tym nie słuchał usprawiedliwień kobiety. W autobusie nie było dużo ludzi. Pasażerowie byli tak przerażeni, że nikt nie zajął dodatkowego miejsca. Pierwszy raz spotkałem się z takim zachowaniem kierowcy. Ogólnie jazda bez zastrzeżeń.

Toms

16.12.2011

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Przykro mi to...
Przykro mi to pisać ale jedyny środek komunikacji zbiorowej w tym mieści jest po prostu do niczego. Kierowcy chyba nie znają przeznaczenia i misji komunikacji - nie wiedzą, że należy jeździć zgodnie z rozkładem i jak zajedzie się na przystanek o 2 minuty za szybko to należy poczekać i odjechać zgodnie z czasem odjazdu. Dzisiaj po raz kolejny autobus odjechać zbyt szybko przez co uciekł mi przed nosem. No cóż. Poczekałem na drugi na zimnym obskurnym przystanku z mokrymi ławkami od deszczu. Następny autobus przyjechał punktualnie, w środku tłoczno, ciężko dojść do kasownika żeby skasować bilet dlatego musiałem go podać przez innych pasażerów. Kierowca ubrany był w garnitur, jechał dosyć ostrożnie i uważnie co chwalę. W autobusie mokro, szyby zaparowane, że bez znajomości miasta ciężko wiedzieć gdzie wysiąść gdyż tablice świetlne nie działały jeśli chodzi o wyświetlanie nazw przystanków.

Toms

09.12.2011

Placówka

Olsztyn, Kołobrzeska 40

Nie zgadzam się (0)
Nie mogę pojąć...
Nie mogę pojąć polityki tej firmy. Dzisiaj pierwszy dzień zajęć na uczelni, w mieście zamieszkało 15 tysięcy studentów i większość z nich zapewne dojeżdża na uczelnię autobusami. Wiadomą sprawą było, że to właśnie dzisiaj studenci będą chcieli zaopatrzyć się w bilety miesięczne i to właśnie dzisiaj jest duże prawdopodobieństwo kolejek do kas. MPK nie przewidziało tego i standardowo czynna była tylko jedna kasa w Kortowie. Kolejka przez cały dzień liczyła ponad 15 osób i czekanie na bilet to strata ponad godzinę czasu. Nie rozumiem dlaczego w tym mieście i w tej firmie nie szanuje się największego klienta - studentów. Jeśli chodzi o technologię biletową MPK to nie zmieniła się ona od lat, nadal są miękkie papierowe bilety, które po zamoczeniu zamazują się i nadal trzeba je kasować w kasownikach. Olsztyńska komunikacja jest 20 lat za warszawską i 100 lat za komunikacją u naszych zachodnich sąsiadów.

Toms

04.10.2011

Placówka

Olsztyn, Oczapowskiego

Nie zgadzam się (0)
Bardzo śpieszyłem się...
Bardzo śpieszyłem się na pociąg ale na dworzec musiałem najpierw dojechać autobusem MPK. Poszedłem na autobus z zapasem około trzech minut i jakież było moje zdziwienie kiedy zobaczyłem tył autobusu odjeżdżający z przystanku nie o czasie - bo zbyt szybko. Nie wiem czy jest coś nie tak z zegarkami w autobusach ale kilka osób było zdziwionych takim stanem rzeczy. Musiałem czekać 15 minut na następny autobus, który tym razem przyjechał o czasie. Nie miałem miejsca siedzącego, kierowca jeździł agresywnie i szybko. Na ostatnim przystanku wizyta kontrolerów oczywiście i przepychanki z jednym z pasażerów. Słabe warunki i punktualność.

Toms

29.08.2011

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (4)
Ostatnio korzystając z...
Ostatnio korzystając z usług miejskiej komunikacji w Olsztynie zauważyłem bardzo niebezpieczną jazdę kierowcy. Gdybym nie złapał pewnej starszej pani upadła by na podłogę. W autobusie trudno było utrzymać równowagę. Niewątpliwym plusem było zatrzymanie się na przejściu na pieszych i przepuszczenie ich podczas gdy na zewnątrz szalała ulewa. Jazda okazała się również pełna emocji gdyż na krótkim odcinku jazdy dwukrotnie kierowca MPK trąbił raz na samochód, który stał na środku drogi na światłach awaryjnych, drugim razem na innego przewoźnika, który zatarasował mi przejazd. To był przejazd bardzo nietypowy i niespokojny. Poza tym w autobusie panował porządek. Kierowca podczas sprzedaży biletu była miły, uśmiechnął się, wydał prawidłową resztę. Na przystanek przyjechał punktualnie, być może dlatego, że to był pierwszy przystanek po pętli. Ceny pozostawiam bez komentarza- za wysokie.

Toms

22.08.2011

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (1)
Bardzo nie spodobało...
Bardzo nie spodobało mi się fakt zmiany cen biletów komunikacji miejskiej. Jak już ochłonąłem postanowiłem zakupić dopłatę do starego biletu. Niestety ani w sklepach ani w kioskach nie mogłem ich znaleźć, co stanowiło duże utrudnienie. Dopiero po raz któryś jedna ze Sprzedawczyń udzieliła mi informacji, że mogę kupić takie bilety w kasach MPK. Duża zmiana, ale MPK powinien bardziej wyjść do swoich Klientów i wyposażyć kioski w te dodatki.

Toms

11.08.2011

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (1)
No i stało...
No i stało się....Podwyżka cen biletów autobusowych została wdrożona w życie. Nie wiem co chcą przez to zyskać włodarze miasta i przedsiębiorstwa komunikacji ale na pewno nie zyskają dzięki temu więcej pieniędzy w kieszeni bo wiele osób po prostu zrezygnowało z ich usług. Usługi są na niskim poziomie, autobusy się spóźniają, bez klimatyzacji a ceny teraz zaporowe. Dodatkowo, wydrukowano zbyt mało biletów i nie można było ich dostać przed podwyżką. Żenada.

Toms

05.08.2011

Placówka

Olsztyn, Kołobrzeska 40

Nie zgadzam się (2)
Korki o takiej...
Korki o takiej porze są nieuchronne, jednakże MPK Olsztyn powinno brać to pod uwagę przy układaniu rozkładów jazdy swoich autobusów. Na krótkiej trasie bo 2 przystanek po pętli autobus już miał 5 minut spóźnienia. Co dopiero na koniec trasy... Kierowca jechał dość impulsywnie, trudno było się utrzymać jak autobus hamował. Kierowca miły, bez problemów sprzedał bilet chociaż były duże korki. Wydał prawidłową resztę, chociaż nie był dość rozmowny. Cena jest dosyć wysoka, jednakże ma ona być jeszcze wyższa w najbliższym czasie, co będzie odstraszać potencjalnych klientów. Autobus był stary ale zadbany.

Toms

12.07.2011

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dzisiaj czułem się...
Dzisiaj czułem się rozgoryczony, bardzo zależało mi na czasie, starałem wyjść się punktualnie. Jednakże autobus przyjechał zbyt wcześniej, z racji tego, że to zauważyłem zrobiłem sobie 100 m przebieżkę. Kierowca zapewne widział, że biegnę. Niestety zabrakło 10 sekund, autobus pojechał niedaleko, gdyż ugrzęzł na czerwonym świetle. Nie mówię, żeby MPKi czekały na pasażerów, ale zatrzymanie się na przystanku pół minuty dłużej jeśli widzimy, że jest czerwone światło to od razu bulwersuje człowieka. I tak zaczął dzień niekorzystnie.

Toms

06.07.2011

Placówka

Olsztyn, Kołobrzeska 40

Nie zgadzam się (0)
Po raz pierwszy...
Po raz pierwszy zakupiłem liniówkę MPK Olsztyn, a więc liczyłem na pomoc ze strony MPK miłej i dużo wyjaśniającej pomocy z ich strony. Nie zawiodłem się! Pani domyśliła się, że po raz pierwszy kupuję u nich taki bilet, wytłumaczyła mi, uświadomiła mi coś czego nie wiedziałem, a bardzo ułatwi mi to życie. Wypisał bilet jak dla małego dziecka, choć zaznaczyła jak powinien uzupełnić bilet następnym razem. Sprzedawczyni była miła, używała zwrotów grzecznościowych. Miejsce nie było dosyć przyjazne dla Klientów, zwykła budka. Trochę nie wygodnie gdy np. pada deszcz. Najgorszym minusem jest fakt samej ceny, jedne z najdroższych biletów w Polsce. Ale jak mus to mus-trzeba kupić.

Toms

02.07.2011

Placówka

Olsztyn, Piłsudskiego

Nie zgadzam się (1)
Niestety nasze olsztyńskie...
Niestety nasze olsztyńskie autobusy zdecydowanie nie radzą sobie w upał. Nie mogę pojąć tego że nowiutkie Solarisy nie są wyposażone w klimatyzację. Chyba, że przedsiębiorstwo komunikacji oszczędza na paliwie i po prosu zrezygnowało z jej używania. Tak czy owak wynikiem braku klimatyzacji w autobusach jest niemiłosierny skwar wewnątrz, duchota, a zarazem przewiew tworzony przez pootwierane na maksa okna. Dodając do tego przepełnienie w środku wychodzi nam bardzo niekomfortowe podróżowanie autobusami, które może się skończyć omdleniem. Kierowca, który dzisiaj jechał również nie ułatwia sprawy, gdyż jechał strasznie agresywnie i dynamicznie przez co trzeba było walczyć o to aby utrzymać się na nogach. Sam autobus był nowy, czysty i dobrze utrzymany, ale to nie rekompensuje koszmarnych warunków podróży w upał.

Toms

30.06.2011

Placówka

Olsztyn, Kołobrzeska 40

Nie zgadzam się (0)
Jak codziennie korzystałem...
Jak codziennie korzystałem dzisiaj z MPK podczas podróży do pracy. Autobus był czysty , nowoczesny, niskopodłogowy. W środku nie było przepełnienia więc bez problemu znalazłem dla siebie miejsce siedzące. Kierowca jechał spokojnie, nie było brawury. Niestety autobus znowu spóźnił się o 4 minuty, co w moim przypadku ma duże znaczenie gdyż mam do pracy na tzw. "styk". W lokalnej prasie krążą pogłoski o podwyżce biletów autobusowych do 2.90 zł za bilet normalny co jest lekką przesadą. Jeśli chodzi o kierowcę to nie można mu niczego zarzucić - ubrany w uniform, pod krawatem, uśmiechał się podczas sprzedaży biletów i używał zwrotów grzecznościowych. Gdyby nie to spóźnienie nie narzekałbym na ten kurs ale w komunikacji miejskiej punktualność ma priorytetowe znaczenie.

Toms

29.06.2011

Placówka

Olsztyn, Kołobrzeska 40

Nie zgadzam się (0)
MPK w Olsztynie...
MPK w Olsztynie pozostawia dużo do życzenia. Autobusy są ciągle opóźnione. Ich wygląd pozostawia także wiele do życzenia. Większość autobusów albo ma słabe ogrzewanie albo go nie ma. A kontrolerzy bywają często bardzo niemili. Pracę tej firmy oceniam bardzo negatywnie i uwazam, że trzeba coś z tym zrobić.

Wioleta_120

08.02.2011

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (2)
Miałem dzisiaj okazję...
Miałem dzisiaj okazję podróżować autobusem MPK. W środku był wielki tłok, ale udało mi się osobiście skasować bilet. W środku było ciepło. Kierowca bardzo spokojnie, bez gwałtownego hamowania i przyspieszania dowiózł mnie na miejsce. Autobus nie miał opóźnienia. Przystanki na których odpowiednio wsiadałem i wysiadałem były czyste, a rozkłady jazdy były utrzymane w należytym porządku.

Maciej_628

07.12.2010

Placówka

Olsztyn, Warszawska

Nie zgadzam się (0)
Było zbyt zimno...
Było zbyt zimno więc pojechałem na uczelnię autobusem MPK. Autobus przyjechał punktualnie. Muszę przyznać, że bardzo mnie to ucieszyło bo porządnie zmarzłem w drodze na przystanek. W środku ogromny tłok - student przy studencie, nie ma nawet opcji żeby dojść do kasownika osobiście tylko trzeba podawać przez inne osoby bilet. Ale to nie jest wielki problem. W środku oczywiście ciepło - przy takiej liczbie osób chcąc nie chcąc autobus musiał się nagrzać. Kierowca po dwukrotnej próbie zamknięcia drzwi w końcu osiągnął swój cel. Mogliśmy jechać dalej, jazda spokojna bez nagłych przyspieszeń i hamowań. Gdyby nie ten tłok byłoby wszystko ok. Warto wspomnieć, że autobus przyjechał na czas, co do minuty.

Maciej_628

07.12.2010

Placówka

Olsztyn, Warszawska

Nie zgadzam się (3)
Ostatnio dość ładnie...
Ostatnio dość ładnie nas zasypało śniegiem dlatego postanowiłem podróżować autobusami miejskimi bo kotki na ulicach są niemiłosierne. Autobus również się spóźnił, tzn. jeżeli ulice są zaśnieżone nie ma co patrzeć na rozkłady bo i tak autobusy jeżdżą jak chcą. Czekałem 15 minut, na przystanku zebrało się sporo osób. nagle nadjechały autobusy, trzy pod rząd z czego dwa tej samej linii. Wszystkie były przepełnione, kierowca jednak jechał bezpiecznie, unikał gwałtownych hamowań i przyspieszeń. Podróż trwała krótko bo jechałem tylko jeden przystanek, w autobusie przez boczne szyby nie było widać nic - były tak brudne, podłoga tak samo. Podróżowanie nie należało do najbardziej komfortowych ale przy -20 cieszyłem się, że w ogóle jadę.

Toms

03.12.2010

Placówka

Olsztyn, Warszawska

Nie zgadzam się (1)

MPK Olsztyn

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż MPK Olsztyn?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Fatalnie.
Fatalnie.