Dosc czesto udaje sie do sklepu obuwniczego KIKI. Ostatnio musialam wymienic obuwie,gdyz okazalo sie za male. Oczywiscie moglam to zrobic.KIedy znalazlam obuwie,ktore chcialam przymierzyc-tu sie zaczely schody. Poprosilam,aby ktoras z pan podala mi rozmiar,ktory mnie interesowal. Wszystko odbylo sie z wielka laska. Pozniej musialam wypelnic formularz zwrotu obuwia.Nie zostalam poinformowana w jaki sposob mam to zrobic.
Bardzo nie mila obsluga. Sprzedawca, bodajze na plakietce imie Paweł. Zadajac pytanie odnosnie platnosci karta zostalismy poinformowani slowami:" przeciez jest napisane". Nie wspomne juz o tym, ze z wielka laska nalal mi paliwa.Nie polecam.
Apteka i personel naprawdę na najwyższym poziomie. Farmaceuci zawsze pytają się czy znam sposób dawkowania leków. Polecają tańsze zamienniki. Poza tym apteka ta obsługuje sprzedaż internetową i zawsze mogę zamówić taniej i odebrać w aptece.
Wczoraj podczas robienia zakupów w sklepie Biedronka utworzyła się całkiem spora kolejka do kasy. Pani kasjerka widząc to nie zareagowała. Po chwili z magazynu wyszła inna kasjerka. Pewien klient zapytał się, czy idzie ona do kasy. Kasjerka odpowiedziała, że nie było dzwonka na kasę, więc nie otworzy kasy. Kiedy w końcu mogłam wyłożyć zakupy na taśmę,zostałam obsłużona. Poprzedni klient nie zdążył jeszcze zabrać swoich zakupów i moje zakupy zostały zmieszane z zakupami tamtego klienta. To samo stało się z zakupami klientki, która stała za mną.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.