Do sklepu przyszłam z zamiarem kupna sukienki na uroczystość rodzinną. Cel był jasno określony - klasyczna mała czarna. Jednak po przejrzeniu asortymentu znalazłam tylko jeden taki ciuszek i poprosiłam o pomoc panią ekspedientkę, która zbytnio nie była tym zadowolona i zamiast proponować mi inne sukienki, z uporem przynosiła mi do przymierzalni tuniki mówiąc, że młode osoby chodzą teraz w tunikach i legginsach, a na sukienkę którą sobie przyniosłam do zmierzenia jestem stanowczo za młoda. Mimo zwrócenia uwagi, że chciałabym jednak sukienkę, bo w zaproponowanym przez nią stroju nie wypada pojawić się na takiej uroczystości zareagowała oburzeniem. Pani ekspedientka okazała się osobą niekompetentną - nie potrafiła doradzić, ani zaproponować czegoś w zamian. Ponadto, wnętrze, mimo że czyste, schludne, z miłą muzyką i atmosferą, sprawia wrażenie pustego - duża powierzchnia, mało asortymentu. Jest też problem ze znalezieniem ubrań w małych rozmiarach. Atutem mogą być jedynie niskie ceny, a także pojawiające się promocje, a także odpowiednie pogrupowanie ubrań według modeli.
Nie raz odwiedzałam tą kwiaciarnię. Mimo niewielkiej powierzchni wnętrze jest bardzo przytulne, czyste i schludnie urządzone. Ceny nie są wygórowane, a kwiaty zawsze są świeże, dzięki czemu bardzo długo utrzymują się w wazonie.Pani florystka jest bardzo miła, zawsze uśmiechnięta i doskonale potrafi doradzić w wyborze bukietów czy wiązanek na daną okoliczność, porę roku czy wiek osoby. Ponadto, w razie niedostępności jednych kwiatów w zamian zaoferuje inne, również tak samo atrakcyjne. Bukiety zamawiałam tam niejednokrotnie i zawsze to one czekały na mnie, a nie ja na nie. Terminowość wykonanych zamówień jest na najwyższym poziomie. Każda wiązanka wykonana jest starannie i schludnie.Dodatkowym atutem są też pakiety promocyjne dotyczące kompleksowych zamówień, jak np. wystroju kościoła, udekorowania samochodu i bukietu dla panny młodej podczas ślubu.
W sklepie tym niejednokrotnie dokonywałam różnych zakupów. W zależności od bieżących potrzeb kupowałam różne artykuły spożywcze: słodycze, nabiał, mięso i wędliny, pieczywo. Już od samego momentu wejścia, sklep nie zachęca nas do robienia zakupów. Czystość pozostawia wiele do życzenia. Przy kasie i w koszykach znajduje się wiele paragonów, niezabranych przez klientów, czy ulotek, podłoga jest brudna, a z mięsnego stoiska odchodzi niemiły zapach. Ceny produktów, mimo, że niejednokrotnie atrakcyjne, nie zawsze są widoczne, często nawet ich nie ma. Ponadto, bardzo często przy kasie okazuje się, że znacznie się różnią od tych, które zostały umieszczone na sklepie (czasami nawet są dwukrotnie wyższe), a po zwróceniu uwagi kasjerki reagują złością i oburzeniem, wmawiając klientowi, że na pewno odczytał cenę złego produktu. Zwrot różnicy trzeba wręcz wywalczyć. Produkty, mimo że starannie ułożone, nie są najlepszej jakości. Słodycze czekoladowe niejednokrotnie posiadają biały nalot, mięso ma niemiły zapach, a przy kasie w promocji wystawiona jest żywność o dacie ważności kończącej się w danym dniu. Zdarzyło mi się również zakupić zepsute mleko i śmietanę.Jakość obsługi też pozostawia wiele do życzenia. Chcąc dokonać zwrotu pokrytych nalotem czekoladowych cukierków, kasjerka zareagowała oburzeniem, ale nie usunęła pozostałych, tylko zwrócone wsypała z powrotem do półki, by móc sprzedać je kolejnym klientom. Ponadto, sprzedawczynie nie posiadają wiedzy na temat sprzedawanych produktów, nie znają cen, mają problem z obsługą terminala, przez co wydłuża się czas oczekiwania w kolejce przy kasie. Zazwyczaj czynna jest też tylko jedna kasa na trzy, przez co kupując kilka drobiazgów, spędza się w kolejce 2 - 3 razy więcej czasu niż podczas wyszukiwania produktów. Jedyną zaletą sklepu są długie godziny otwarcia i bogata oferta.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.