Jakość obsługi w sklepie Zara jest bardzo wysoka. Pracownicy są mili, uśmiechnięci oraz zawsze chętni do pomocy klientom. Pomimo sporej ilości klientów, sklep utrzymany jest w czystości. Ubrania są zawsze estetycznie ułożone na półkach, a w powietrzu unosi się ładny zapach. Istotnym plusem jest możliwość zarezerwowania towaru.
Sklep "Pelcowizna" na Łojewskiej 11, ze względu na odległość od mojego domu, często jest moim pierwszym wyborem jeżeli chodzi o sklep spożywczy. Pelcowizna oferuje bardzo szeroki asortyment produktów, warta wspomnienia jest półka z słodyczami importowanymi z USA (nie widziałem takiego asortymentu w innych tego typu sklepach) oraz świeże wędliny, sery i owoce, także suszone. Z drugiej strony zakupy w Pelcowiźnie są bardzo uciążliwe ze względu na niewystarczającą liczbę personelu. Bardzo częstym przypadkiem są długie, na kilkanaście minut czekania, kolejki. Kolejnym mankamentem są stosunkowo wysokie ceny produktów. Warto podkreślić że w sklepie jest zawsze czysto, a produkty są estetycznie ułożone na półkach.
Jestem bardzo zadowolony z telefonicznej obsługi Mbanku. Ze względu na aktywny tryb życia, nie mam czasu na wizyty w placówkach banku. Bardzo przydatną dla mnie funkcją jest bezpośrednie połączenie telefoniczne do konsultanta, za pomocą aplikacji mobilnej. Dzięki tej usłudze nie muszę za każdym razem przechodzić przez uciążliwy proces podawania niezbędnych danych oraz numerów. Obsługa mlini jest zawsze pomocna, kompetentna oraz nastawiona na szybkie rozwiązanie problemów klienta. Jestem klientem Mbanku od 5 lat i z czystym sumieniem polecam ten bank każdemu!
Podczas pobytu w wyżej wymienionej pizzerii obsługa zdawała się być mało mało zainteresowana naszą obecnością. Pomimo wcześniejszego (20 minutowego), telefonicznego zamówienia, restauracja nie zdołała przygotować dla nas (para) zestaw lunchowego w skład którego wchodziła zupa oraz pizza. O ile dłuższy czas oczekiwania na pizze jestem w stanie zrozumieć ze względu na dbałość o świeżość serwowanych dań, to jednak wydaje mi się że zupa, której przygotowanie nie jest zbyt czasochłonne, powinna zostać zaserwowana od razu. Warto również wspomnieć że była to godzina 13:00 i byliśmy jedynymi klientami restauracji. W momencie otrzymania zupy, czas który minął od momentu telefonicznego zamówienia wynosił 30 minut, zdecydowanie za długo. Czar goryczy przelała kelnerka, która gdy chcieliśmy zapłacić za jedzenie, uciekła na zaplecze, przez co musieliśmy czekać pare minut żeby uregulować rachunek. Pomimo iż jedzenie mi smakowało nie wrócę już do tej restauracji, ze względu na niski poziom obsługi.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.