Opinie użytkownika (2)

Tuz o wejściu...
Tuz o wejściu do sklepu zostałam przywitana skinieniem głowy. Na sali sprzedaży było 3 sprzedawców oraz około 20 klientów. Sprzedawcy byli bardzo zajęci obsługą. Dopiero po 15 minutach uzyskałam pomoc, o którą sama poprosiłam. Sprzedawca fachowo doradził kredens, opowiedział o materiale, z którego jest wykonany, sprawdził na magazynie, czy produkt jest dostępny, zaproponował dowóz kredensu. Sprzedawca pokazał również inne meble z danej kolekcji. Sprzedawca zapytał o decyzję, wskazał kasę.Dodatkowo zaproponował filc do poklejenia. Przy kasie obsługa również była profesjonalna, zapytano mnie o możliwości transportu, poinformowaniu mnie o dacie dostępności produktu, zaproponowano produkty impulsowe, zapytano o punkty payback. Kasjerka zaprosiła mnie do ponownej wizyty.Na terenie salonu panował ogólny przedświąteczny harmider, sprzedawcy brani byli w w stroje firmowe, każdy miał plakietkę firmową.

Weronika_190

12.12.2012

JYSK

Placówka

Koszalin, Bohaterów Warszawy 2A

Nie zgadzam się (0)
Zaraz po wejściu...
Zaraz po wejściu zostałam przywitana słowami dzień dobry. Na sali było 3 sprzedawców i 5 klientów. Personel pozwolił mi się zapoznać z towarem. Po 3 minutach zostałam zapytana czy potrzebuje pomocy. Zgłosiłam, że potrzebuje obuwie zimowe . Sprzedawca zadał mi kilka dodatkowych pytań ułatwiających mu prezentację towaru ( czy to mają być buty łaskie , długie, jaki kolor). Po prezencji obuwia sprzedawca przyniósł do miary dwie pary obuwia. Obuwie zostało podane w sposób właściwy rozpięty kozak trzymany od dołu. Sprzedawca aktywnie uczestniczył w przymiarkach, doradzał, chwalił, przekonywał co do jakości obuwia. Sprzedawca zaproponował produkt dodatkowy- pasek. Sprzedawca zapytał o decyzję i zaprosił do kasy. Przy kasie zostałam poinformowana o gwarancji, zasadach zwrotu obuwia. Zaproponowano mi produkt dodatkowy- wosk do obuwia. Buty zostały zapakowane w firmowy karton i wręczone przed ladą wraz z paragonem. Obsługa zaprosiła mnie ponownie do sklepu. Sprzedawcy ubrani byli w firmowe stroje, towar na półkach był ładnie poukładany, na terenie salonu panował porządek.

Weronika_190

12.12.2012

Kazar

Placówka

Koszalin, Paderewskiego 1

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi