Opinia użytkownika: Weronika_190
Dotycząca firmy: JYSK
Treść opinii: Tuz o wejściu do sklepu zostałam przywitana skinieniem głowy. Na sali sprzedaży było 3 sprzedawców oraz około 20 klientów. Sprzedawcy byli bardzo zajęci obsługą. Dopiero po 15 minutach uzyskałam pomoc, o którą sama poprosiłam. Sprzedawca fachowo doradził kredens, opowiedział o materiale, z którego jest wykonany, sprawdził na magazynie, czy produkt jest dostępny, zaproponował dowóz kredensu. Sprzedawca pokazał również inne meble z danej kolekcji. Sprzedawca zapytał o decyzję, wskazał kasę.Dodatkowo zaproponował filc do poklejenia. Przy kasie obsługa również była profesjonalna, zapytano mnie o możliwości transportu, poinformowaniu mnie o dacie dostępności produktu, zaproponowano produkty impulsowe, zapytano o punkty payback. Kasjerka zaprosiła mnie do ponownej wizyty.Na terenie salonu panował ogólny przedświąteczny harmider, sprzedawcy brani byli w w stroje firmowe, każdy miał plakietkę firmową.