Opinia użytkownika: Weronika_190
Dotycząca firmy: Kazar
Treść opinii: Zaraz po wejściu zostałam przywitana słowami dzień dobry. Na sali było 3 sprzedawców i 5 klientów. Personel pozwolił mi się zapoznać z towarem. Po 3 minutach zostałam zapytana czy potrzebuje pomocy. Zgłosiłam, że potrzebuje obuwie zimowe . Sprzedawca zadał mi kilka dodatkowych pytań ułatwiających mu prezentację towaru ( czy to mają być buty łaskie , długie, jaki kolor). Po prezencji obuwia sprzedawca przyniósł do miary dwie pary obuwia. Obuwie zostało podane w sposób właściwy rozpięty kozak trzymany od dołu. Sprzedawca aktywnie uczestniczył w przymiarkach, doradzał, chwalił, przekonywał co do jakości obuwia. Sprzedawca zaproponował produkt dodatkowy- pasek. Sprzedawca zapytał o decyzję i zaprosił do kasy. Przy kasie zostałam poinformowana o gwarancji, zasadach zwrotu obuwia. Zaproponowano mi produkt dodatkowy- wosk do obuwia. Buty zostały zapakowane w firmowy karton i wręczone przed ladą wraz z paragonem. Obsługa zaprosiła mnie ponownie do sklepu. Sprzedawcy ubrani byli w firmowe stroje, towar na półkach był ładnie poukładany, na terenie salonu panował porządek.