Bardzo dobra obsługa klienta. Pracownice są miłe, uprzejmie, a przede wszystkim kompetentne. Służą radą i fachową pomocą w doborze odpowiedniego produktu, tj. kredytu hipotecznego.
Wchodząc do banku, klient musi ustawić się w kolejce, która niestety jest za długa. Pracownicy bardzo się starają, aby jak najszybciej obsłużyć klienta, mimo to kolejki nie są krótkie. Ogromnym plusem tej placówki jest kompetencja i życzliwość zatrudnionych pracowników dlatego też bank cieszy się dużym zainteresowaniem wśród mieszkańców miasta i powiatu.
Dzień dobry,
dziękujemy za przedstawioną opinię i docenienie kompetencji naszych pracowników. Wprowadzamy rozwiązania, które skracają czas oczekiwania na obsługę.
Pozdrawiamy,
PKO Bank Polski
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.