Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Obsługa jest arogancka, chamska i bezmyślna - zero odpowiedzi na zadawane pytania, próby fałszowania zgłoszeń telefonicznych, rozłączanie się pracowników infolinii. Kierownicy zmiany są nie lepsi od tzw. szeregowych pracowników jeśli chodzi o wiedzę, dodatkowo do wymienionych wcześniej wad dochodzi buta. Nie rozumiem na jakiej podstawie wystawiane są laurki poniżej temu bankopodobnemu tworowi.
Witam. Na wstępie chciałabym podziękować za wyrażenie opinii dotyczącej poziomu świadczonych usług przez pracowników mBanku. Przekazana informacja stanowi dla nas cenne źródło wiedzy na temat obszarów naszej działalności, które wymagają poprawy. Zapewniam, że dołożymy wszelkich starań, aby kolejne kontakty spełniały oczekiwania. Jednocześnie w imieniu mBanku chciałabym przeprosić za niedogodności. Mam nadzieję, że nie wpłyną one znacząco na naszą dalszą współpracę. Pozdrawiam Justyna Wawrzonek, mBank
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.