Opinie użytkownika (3)

Bardzo dobrze. Na...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

WP_2

15.07.2016

Auchan

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Na plus:...
Dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

WP_2

15.07.2016

Tesco

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Obsługa jest arogancka,...
Obsługa jest arogancka, chamska i bezmyślna - zero odpowiedzi na zadawane pytania, próby fałszowania zgłoszeń telefonicznych, rozłączanie się pracowników infolinii. Kierownicy zmiany są nie lepsi od tzw. szeregowych pracowników jeśli chodzi o wiedzę, dodatkowo do wymienionych wcześniej wad dochodzi buta. Nie rozumiem na jakiej podstawie wystawiane są laurki poniżej temu bankopodobnemu tworowi.

WP_2

23.04.2015

mBank

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
07.11.2021
Odpowiedź firmy
Witam. Na wstępie chciałabym podziękować za wyrażenie opinii dotyczącej poziomu świadczonych usług przez pracowników mBanku. Przekazana informacja stanowi dla nas cenne źródło wiedzy na temat obszarów naszej działalności, które wymagają poprawy. Zapewniam, że dołożymy wszelkich starań, aby kolejne kontakty spełniały oczekiwania. Jednocześnie w imieniu mBanku chciałabym przeprosić za niedogodności. Mam nadzieję, że nie wpłyną one znacząco na naszą dalszą współpracę. Pozdrawiam Justyna Wawrzonek, mBank

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi