Opinie użytkownika (6)

Często odwiedzam ten...
Często odwiedzam ten zakład mechaniki pojazdowej. Nie dlatego, że auto mi się często psuje, ale by zaprowadzić tam znajomych. Trudny dojazd i brak większego parkingu to minusy tego zakładu. Do standardów ISO to im daleko. Brak druków zleceń. Tylko ustnie zapadają decyzje co i jak zrobić. Pracownicy często w dresach zamiast roboczych ubraniach. Mimo wszystko polecam tych Fachowców wszystkim. Duży plus za wiedzę i kompetencje. Potrafią wysłuchać i nie ograniczają się do wykonania zlecenia. Zwłaszcza pan z kitką ma doskonały kontakt z klientami. Jeśli jest coś czego nikt nie dostrzeże, oni to znajdą. Doradzą i zaproponują rożne formy rozwiązania. Naprawić czy wymienić , za ile i na kiedy. Za wymianę rozrządu w Passacie 350 zł to może i standard, ale przy okazji wymienili uszczelniacz, naprawili niedziałający wentylator i wymienili komplet pasków z napinaczami. Wszystko w ramach stałego klienta i w jednej cenie. Forma płatności tylko gotówka. To też minus, zwłaszcza w takim zakładzie gdzie często rodzą się niespodziewane koszty. Ogólne wrażenie pozytywne. Szubko i tanio.

Valdivi

04.11.2009

Zakład Mechaniki Pojazdowej Piotrowski Arkadiusz

Placówka

Nysa, ulica Grunwaldzka 3A

Nie zgadzam się (27)
Nie miałem przyjemności...
Nie miałem przyjemności osobiście zawitać do sklepu Mix Elektronics,a. Może powodem jest słaba kampania reklamowa. Więcej słyszy się o sieciach Neonet, czy Awans. Zajrzałem wiec na stronę tej firmy. Pierwsze wrażenie pozytywne. Strona przejrzysta, reklamy nie zasłaniają całej strony i nie przeszkadzają w przeglądaniu. Częsty błąd na stronach to brak szybkiego kontaktu. Tu znalazłem numer, jednak niezaktualizowany. Jak wiadomo zero przed numerem kierunkowym nie jest już konieczne. To jednak nie było tak irytujące, jak problematyczny kontakt. Osiem minut na oczekiwanie połączenia to stanowczo za długo i bez skutku. . „Przepraszamy. Obecnie wszyscy konsultanci są zajęci. Prosimy oczekiwać na połączenie”. Tylko tyle w słuchawce i melodyjka. Dzwoniłem o 21:30. Może nie jest czynny całą dobę. Tej informacji też brakuje na stronie. Nie ma też numerów telefonów do oddziałów regionalnych. Jedyny kontakt to e-mail. Jeżeli chcę się wybrać do sklepu z chęcią zakupu. Czy wymarzony towar znajduje się akurat w tym sklepie Mixa? Tej informacji nie otrzymam od razu. Podoba mi się obrazkowy podział tematyczny. Bez problemu, bez nachylania się do monitora, a nawet bez okularów mogę dotrzeć do piorącego odkurzacza, czy do 42 calowego, plazmowego telewizora firmy Panasonic który mnie zaciekawił w reklamie. Szybki i widoczny dostęp do promocji i nowości to też coś co lubię i uważam za rzecz niezbędną dla potencjalnych klientów. Praktyczny i sprawnie działający system filtracji w wyszukiwarce. Zakres cenowy, wybór marki, aż po parametry techniczne. Ciekawą rzeczą też jest widoczny w prawym górnym rogu widok koszyka, a w nim wartość i ilość produktów. Poza brakiem kontaktu strona internetowa firmy potrafi zaciekawić i wciągnąć. Nie przesycona kolorystycznie pozwala na dłuższe poszukiwania sprzętu. Ogólnie całość oceniam na plus.

Valdivi

04.11.2009
Nie zgadzam się (33)
Jestem częstym gościem...
Jestem częstym gościem na tej stacji . Dobrze oznakowany dojazd i jest gdzie postawić auto dla tych którzy nie chcą tankować. Pojemniki z płynem do szyb zawsze pełne, ręczniki są. Ogólnie schludnie i czysto. Pracownicy ubrani jednakowo w firmowe mundurki z identyfikatorami. Widoczni z daleka. Radzę sobie z tankowaniem więc nie było potrzeby by mi pomagać, choć czasami miewam takie propozycje. Kłujących w oczy informacji o promocjach jest dość dużo. Od bilbordów, aż do drobnych ulotek wewnątrz. Młody sprzedawca w dredach w błyskawicznym tempie wystawia faktury, a wszelkie propozycje o promocjach wplata zgrabnie między słowa ceniąc mój czas. Czystość i wyposażenie toalet też na wysokim poziomie. Papieru nie brakuje i nawet ładnie pachnie. Półki szczelnie wypełnione towarem. Nie zmartwiłem się nawet, kiedy powiedziano mi, że ładowarki do mojego aparatu akurat nie ma. Ucieszyłem się, że jej nie muszę szukać, a informacja, żeby zajrzeć w przyszłym tygodniu była satysfakcjonująca. I tym razem sympatyczna dziewczyna podziękowała mi i zaprosiła ponownie. Duży plus również za obsługę.

Valdivi

02.11.2009

ORLEN

Placówka

Nysa, Otmuchowska 2

Nie zgadzam się (26)
Jedyny taki sklep...
Jedyny taki sklep w okolicy. Problem jak wszędzie z zaparkowaniem, ale przynajmniej na tej ulicy nie trzeba płacić za postój. Przestrzenny dobrze zaopatrzony, samoobsługowy sklep z miłą i fachową obsługą. Znają swój towar nie tylko gdzie leży, ale też jak, gdzie i co zastosować. Kupiłem doskonały marker do malowania liter na nagrobkach. Kto by pomyślał, że coś takiego istnieje. Jeśli ktoś oczekuje taniej tandety to musi wybrać inny sklep. Darmowy parking to jedyna promocja. Kupując tu nawet zwykłą gumkę, to mam pewność, że będzie zmazywać i to dobrze. Wszystko na wyciągnięcie ręki, a jednak towary z wyższej półki.

Valdivi

01.11.2009

Kalta

Placówka

Nysa, Szopena 19/1

Nie zgadzam się (33)
Polubiłem tą aptekę...
Polubiłem tą aptekę do tego stopnia, że przyjadę tu choćby z końca miasta. Parking należy też do przychodni, więc często zajęty. Miła i fachowa obsługa. Najistotniejsze, że w tej aptece zawsze jest to, czego potrzebuję. Poza tym doradzą, zaproponują jakiś tańszy zamiennik. Ciekawy system bonusowy na kartę dla stałych klientów. Kącik dla najmłodszych. Aż chce się przychodzić.

Valdivi

01.11.2009

Dbam o Zdrowie

Placówka

Nysa, Krzywoustego 6

Nie zgadzam się (25)
Dobrze oznakowany dojazd...
Dobrze oznakowany dojazd i parking, czego często brak na innych stacjach. Nie błyszczy nowością, ale schludnie i czysto. Pracownicy ubrani jednakowo w firmowe uniformy z identyfikatorami. Widoczni z daleka. Nie jestem długowłosą blondynką, więc zainteresowanie moją osobą żadne. Radzę sobie więc nie było potrzeby by mi pomagać. Kłujących w oczy informacji o promocjach brak. Może i dobrze. Wzięty na przepytki sprzedawca w temacie jakości, lepkości i zastosowania olejów wykazał obszerną wiedzę i zainteresowanie moim problemem. Zaangażował się w temat i starał się szczerze pomóc doradzając mi fachowo oleje z bogatej oferty na stacji. Towarzyszył mi w wędrówce między półkami i do kasy. Zostałem poinformowany o różnych mniej lub bardziej sensownych promocjach. Podziękował mi i zaprosił ponownie. Duży plus za obsługę. To mocna strona tej stacji.

Valdivi

31.10.2009

Shell

Placówka

Nysa, Grodkowska 9

Nie zgadzam się (28)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi