W mojej opinii, pracownicy infolinii Banku są bardzo kompetentni i życzliwie nastawieni do klienta (wyrażam opinię na podstawie kilku telefonów, każda rozmowa odbywała się z innym konsultantem).Profesjonalne podejście do klienta, wzbudza zaufanie do banku, jestem przekonana, że jakość obsługi odzwierciedla zainteresowanie bankiem. Jestem zadowolona ze sposobu prowadzenia rozmowy, rzetelnych odpowiedzi oraz chęci dalszej pomocy wyrażonej przez konsultantów.
Według mojej opinii, pracownicy infolinii wykazują minimalną inicjatywę aby pomóc klientowi. Jestem przekonana o tym, że takie są metody ich pracy, opinię opieram na trzech telefonach wykonanych na infolinię. Pracownik infolinii w trakcie jednej z rozmów był wręcz niegrzeczny. Z całą pewnością mogę stwierdzić, że nie jestem zadowolona z jakości obsługi.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.