Bardzo lubię robić zakupy w sieci Rossmann przede wszystkim z względu na bogaty wybór towarów, różnorodne promocje widoczne również na stronie www i bardzo sprawną obsługę. Pracownicy są uprzejmi, przy kasie można usłyszeć powitanie "dzień dobry". Niezależnie od lokalizacji sklepu, w każdym z tych sklepów, produkty mają bardzo podobne ułożenie na półkach. Według mnie prawdziwym "strzałem w dziesiątkę" są produkty "zdrowe" jak orzechy włoskie, pestki słonecznika, suszone owoce. Polecam!
Po dość długim czasie oczekiwania-około 5 minut, udało mi się dodzwonić na infolinię RWE. Rozmowę odebrała miła, a przede wszystkim rzeczowa konsultantka. Przekazała mi wszystkie wyczerpujące informacje, podała mi również nr telefonu do zakładu, z którym mogę podpisać umowę na dostawę energii. Jedynym minusem jest czas oczekiwania na połączenie, ale rekompensuje jakość obsługi rozmowy.
Wczoraj udałam się do siedziby Kolei Mazowieckich w celu złożenia reklamacji dotyczącej nałożenia tzw. opłaty dodatkowej. Osoba mnie obsługująca od razu-bez dopytywania o szczegóły, wydała opinię, że wina leży po mojej stronie. Dopiero jak zaczęłam nalegać, że chcę złożyć reklamację, niechętnie podała mi druk do wypełnienia. Pani mnie obsługująca zdaję się nie pamiętała, że klient-pasażer ma prawo do złożenia reklamacji.
Dzisiaj po raz kolejny udałam się po zakupy do Tesco. Niezależnie od pory dnia są kolejki do kasy - tym razem nie było też pozytywnego zaskoczenia. Było otwarte tylko pięć kas. Mam też zastrzeżenia do wyglądu sklepu-mam wrażenie że jest niezbyt dokładnie sprzątany. Jakość obsługi pozostawia wiele do życzenia, szczególnie na tle innych hipermarketów. Ceny również są wysokie.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.