Opinie użytkownika (4)

Bardzo lubię robić...
Bardzo lubię robić zakupy w sieci Rossmann przede wszystkim z względu na bogaty wybór towarów, różnorodne promocje widoczne również na stronie www i bardzo sprawną obsługę. Pracownicy są uprzejmi, przy kasie można usłyszeć powitanie "dzień dobry". Niezależnie od lokalizacji sklepu, w każdym z tych sklepów, produkty mają bardzo podobne ułożenie na półkach. Według mnie prawdziwym "strzałem w dziesiątkę" są produkty "zdrowe" jak orzechy włoskie, pestki słonecznika, suszone owoce. Polecam!

Urszula_304

29.05.2011

Rossmann

Placówka

Warszawa, Targowa 66

Nie zgadzam się (9)
Po dość długim...
Po dość długim czasie oczekiwania-około 5 minut, udało mi się dodzwonić na infolinię RWE. Rozmowę odebrała miła, a przede wszystkim rzeczowa konsultantka. Przekazała mi wszystkie wyczerpujące informacje, podała mi również nr telefonu do zakładu, z którym mogę podpisać umowę na dostawę energii. Jedynym minusem jest czas oczekiwania na połączenie, ale rekompensuje jakość obsługi rozmowy.

Urszula_304

06.04.2011

RWE

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (3)
Wczoraj udałam się...
Wczoraj udałam się do siedziby Kolei Mazowieckich w celu złożenia reklamacji dotyczącej nałożenia tzw. opłaty dodatkowej. Osoba mnie obsługująca od razu-bez dopytywania o szczegóły, wydała opinię, że wina leży po mojej stronie. Dopiero jak zaczęłam nalegać, że chcę złożyć reklamację, niechętnie podała mi druk do wypełnienia. Pani mnie obsługująca zdaję się nie pamiętała, że klient-pasażer ma prawo do złożenia reklamacji.

Urszula_304

06.04.2011

Koleje Mazowieckie

Placówka

Warszawa, Lubelska

Nie zgadzam się (1)
Dzisiaj po raz...
Dzisiaj po raz kolejny udałam się po zakupy do Tesco. Niezależnie od pory dnia są kolejki do kasy - tym razem nie było też pozytywnego zaskoczenia. Było otwarte tylko pięć kas. Mam też zastrzeżenia do wyglądu sklepu-mam wrażenie że jest niezbyt dokładnie sprzątany. Jakość obsługi pozostawia wiele do życzenia, szczególnie na tle innych hipermarketów. Ceny również są wysokie.

Urszula_304

06.04.2011

Tesco

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (1)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi