Będąc na zakupach w Tesco zauważyłam straszny bałagan w lodówkach z nabiałem ,wiele pustych opakowań zbiorczych po jogurtach ,serkach itp.,brak cen -totalny bałagan,
Nieuzupełniony towar -całe stoisko wyglądało jakby było bez opieki.Po męczących zakupach 45 minut oczekiwania do kasy ,(mimo tego ,że nie było tego dnia dużo klientów) -ponad połowa kas nieczynnych !!!!
Czekając na auto ,które było w serwisie przez kilka godzin obserwowałam organizację pracy oraz obsługę klientów.
Każdy z klientów był potraktowany w sposób miły i profesjonalny.
Panowie starali się ,aby każdy wyszedł zadowolony.Poczekalnia urządzona tak ,aby klient oczekujący mógł miło spędzic czas (bezpłatny dostęp do internetu ,prasa ,telewizja i gorąca kawa).
Atmosfera miła i sympatyczna.
Bardzo sprawna ,miła i fachowa obsługa. Konkretne informacje pracownika.Kurier ,który mnie obsługiwał zrobił wszystko ,abym wyszła z biura obsługi usatysfakcjonowana.Dobra organizacja biura obsługi klienta
Obsługa miła i kompetentna ,dobra organizacja pracy ,kosze na śmieci opróżnione ,w toaletach czysto . Postanowiłam wystawic ocenę 4+ gdyż nieposprzątane były stoliki w kawiarence (na stolikach pozostawione przez klientów filiżanki ,talerzyki itp.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.