Opinie użytkownika (5)

Dnia 22/01/2010 poszedłem...
Dnia 22/01/2010 poszedłem na zakupy do sklepu mięsnego " U Doroty" . Będąc na miejscu zapytałem jakie mięso najlepiej nadaje się do Kapuśniaka . Ekspedientka bez problemu doradziła mi odpowiedni produkt. Do tego sklepu chodzę regularnie i stwierdzam co następuje: - rzadko kiedy czekam dłużej w kolejce niż 50/60 sekund - Panie tam pracujące zawsze wyglądają schludnie , czysto oraz potrafią doradzić w sprawach kulinarnych - ceny mięsa w porównaniu do konkurencji są atrakcyjne - wędliny są droższe oraz ich wybór jest mniejszy niż w innych sklepach tego typu Reasumując powyższe rozważania stwierdzam, iż sklep mięsny " U Doroty " jest miejscem gdzie należy kupować mięsu do zup, gulaszów oraz innych potraw robionych na ciepło ,zaś w przypadku wędlin lepiej wybrać inny sklep.

Tomasz_822

22.01.2010

U Doroty

Placówka

Police, Piłsudskiego

Nie zgadzam się (28)
Wczoraj między godziną...
Wczoraj między godziną 15tą a 15:20 zadzwoniłem do sklepu Cenega.pl w celu zorientowania się kiedy oraz czy wyjdzie na rynek polski gra Torch Light. Pani ,która odebrała telefon udzieliła mi wyczerpującej informacji na ten temat. Klientem owego sklepu jest już od dłuższego czasu i nie mam co do jakości produktów jakichkolwiek zastrzeżeń . Cenega ma atrakcyjne ceny nawet pod doliczeniu kosztów przesyłki . Po zamówieniu prodókt dociera pod wskazany adres najpóźniej 3 dni. Informacja zarówno elektroniczna jak i telefoniczna działa bez zarzutu. Obsługa jest zawsze miła, sympatyczna umiejąca odpowiedzieć na zadane pytania. Reasumując mą wypowiedź stwierdzam , iż sklep Cenega.pl jest godny polecenia każdemu, nawet bardzo wybrednemu klientowi .

Tomasz_822

14.01.2010

Cenega.pl

Placówka

Nie zgadzam się (26)
Dnia 6/01/2010 między...
Dnia 6/01/2010 między godziną 15tą a 15:20 robiłem zakupy w sklepie Biedronka. Gdy zapytałem gdzie jest rzecz, której szukam( w tym wypadku makaron do spagetti) szybko pokazano mi gdzie to jest. Pani , która to zrobiła zachowywała się grzecznie a jej wygląd był schludny i czysty. Oferta sklepu jest zaiste spora choć mogłaby być większa( szczególnie w przypadku słodyczy). Ceny towarów bezwzględnie najniższe. Zostałem obsłużony po ok. 3ech minutach stania w kolejce. Kasa i jej otoczenie nie budzą moich zastrzeżeń. W Biedronce robię zakupy od kilku lat i zawsze jestem bardzo zadowolony z oferowanych tamże produktów . Zaiste zdarzają się rzadko pewne niewielkie uchybienia w stylu 2 kasy czynne przy dużej (liczącej więcej niż 8 osób) kolejce oraz w, niektórych działach asortyment mógłby być większy . Nie zmienia to jednak faktu , iż owy supermarket jest miejscem gdzie przyjemnie i miło się robi zakupy .

Tomasz_822

06.01.2010

Biedronka

Placówka

Lesznowola, Słoneczna 314A

Nie zgadzam się (27)
Dnia 28.12.2009 byłem...
Dnia 28.12.2009 byłem w placówce mBanku w celu założenia kolejnego konta. Pracownik w łatwy do zrozumienia sposób wyjaśnił mi co powinienem zrobić- nie był w stanie tego zrobić sam gdyż taka jest procedura. Po przyjściu do domu zrobiłem to zgodnie z instrukcją i po kilku minutach założyłem nowe konto. Chciałbym również dodać iż jestem klientem mBanku od kilku lat. Za każdym razem gdy muszę załatwić jakąś sprawę związaną z kontem nigdy nie mam żadnych problemów .

Tomasz_822

31.12.2009

mFinanse

Placówka

Szczecin, pl. Żołnierza Polskiego 1B

Nie zgadzam się (23)
27.11.2021
Odpowiedź firmy
Witam. Bardzo dziękuję za podzielenie się i wyrażenie pozytywnej opinii na temat mBanku. Niezmiernie cieszy mnie fakt, że jest Pan zadowolony z jakości obsługi i korzysta z bogatej oferty produktowej mBanku. mBankowi od początku swej działalności przyświeca cel: "Maksimum korzyści i wygoda w finansach osobistych", dlatego też wychodząc naprzeciw Klientom, nieustannie rozwijamy się poprzez wprowadzanie inowacyjnych rozwiazań, a także starannie dbając o jak najwyzszy poziom obsługi Klienta. Pragnę dodać, iż każda uwaga jest dla nas bardzo cenna w procesie rozwoju kompetencji Doradców i doskonaleniu świadczonych usług. Mam nadzieję, ze dalsza współpraca będzie dla Pana satysfakcjonująca. Raz jeszcze dziękuję i zachęcam do korzystania i czerpania radości z naszych usług. W razie jakichkolwiek pytań jesteśmy do Pana dyspozycji w placówkach, a także pod numerem telefonu 801 300 800 lub 42 6 300 600. Pozdrawiam Małgorzata Roszak mBank
Dnia 02.12.2009 około...
Dnia 02.12.2009 około godziny 17tej nabyłem w sklepie Empik grę komputerową. Obsłużono mnie szybko i sprawnie. Na dodatkowe pytania otrzymałem rzetelne odpowiedzi- chciałem kupić jeszcze jedną acz nie było jej na stanie ponieważ data jej premiery została przesunięta. Powiedziano mi również, że jak tyko gra zostanie wydana zostanę natychmiast powiadomiony drogą elektroniczną . Sklep Empik zrobił na mnie jak najbardziej pozytywne wrażenie.

Tomasz_822

03.12.2009

empik

Placówka

Police, Wyszyńskiego 13

Nie zgadzam się (31)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi