Nie wiele można powiedziec na temat jakości obsługi, ponieważ nie można sie dodzwonic na infolinie.Próbowałem kilka razy po 15 minut oczekiwania i nic.Totalny brak poszanowania czasu klienta.
powtórnie zawarta umowa została wcielona do życia dopiero po mojej dwukrotnej interwencji.Z tego tez powodu zgłosiłem dwie reklamacje, które teoretycznie zostały uwzględnione lecz niestety nie zostało to już ujete na fakturach korygujących i ponowna reklamacja.Sprawa toczy się już 3-mieciąc.Infolinia bardzi miła, cierpliwa i rzeczowa lecz to nie wystarczy.Raczej napewno będe zmuszony zmienic operatora.
Sklep znajdujacy sie na terenie najwiekszego miasteczka studenckiego w krakowie.Towaru właściwie nigdy nie brakuje ale slkep jest zawsze pełen klientów i prawie zawsze otwarty sa tylko 2 kasy. Dopiero gdy kolejki dochodza do połowy sklepu otwierana jest kolejna kasa, choć moim zdaniem powinny być otwarte non-stop co najmniej 3 kasy.Na szczeście obsługa bardzo miła i pomocna.
Robiac zakupy spedziłem 15 minut przed sama kasą, poniewaz na kodzie kreskowym mojego poprzednika znalazł sie bląd. Kasjerka wezwała kierwonika sklepu, który nie znalazł rozwiazania zaistniałej sytuacji i stał nad kasjerką przez 10 minut choć mógł od razu skasować moje zakupy, ponieważ była wolna kasa.
Bardzo rzetelna i szybka obsługa przy zakończeniu ubezpieczenia OC i ropzoczęciu nowej umowy.Jako jedna z niewielu firm ubezpieczeniowych PZU posiada dodatkowe znizki na ubezpieczenia pojazdów zabytkowych.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.