Pracownik działu MEBLE-STOŁY. Pracownik podszedł do mnie w przeciągu 2 minut od wejścia na dział. Przeprowadził analizę potrzeb, był dociekliwy. Zaproponował 6 produktów. Wszystkie omówił. Był naturalny i szczery. Pytał o moją opinię. Dążył do zamknięcia sprzedaży. Poświęcił mi całą swoją uwagę.
Od momentu wejścia do momentu kiedy sam nie podejdzie się od ekspedienta czułem się niezauważalny. Nikt nie spojrzał w moim kierunku, nikt mnie nie powitał. Odnoszę wrażanie, że ważniejsze od obsługi klienta, który jest już w sklepie jest odwieszanie na wieszaki rzeczy z przymierzalni.Ale jak już udało mi się doprosić wzrokiem Panią, żeby do mnie podeszła i pomogła mi dokonać wyboru wtedy wyszedł pełen profesjonalizm. Wiedza o produkcie, składzie chemicznym, sposobie konserwacji, przechowywania była przekazana w sposób bardzo przystępny. Zadano mi kilka pytań, które pozwoliły dobrać produkt, który spełnił wszystkie moje oczekiwania. No może oprócz ceny.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.