Super. Rzetelna informacja, rzeczowe i wyczerpujące odpowiedzi na pytania, dotrzymywanie umówionych terminów kontaktu telefonicznego/mailowego, elastyczność w podejściu do klienta, co sprawia, że klient nie czuje się traktowany przedmiotowo. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Szybka i fachowa obsługa. Recepcja od razu kieruje do właściwej osoby, zgodnie z opisem problemu. Pracownik jest zawsze na swoim miejscu, gotowy do obsługi klienta. Jeśli tak nie jest, niezwłocznie informowany jestem o konieczności poczekania wraz z podaniem orientacyjnej ilości czasu. Wiedza i fachowość na dobrym poziomie, Sytuacje konfliktowe rozwiązują merytoryczną dyskusją, choć to nie zawsze zadowala klienta. Czekając na usługę można skorzystać z wydzielonego miejsca. Dostępna prasa i internet. Przeszklone drzwi do warsztatu dają możliwość obserwowania wykonywanych prac. serwisowych
Obsługa w salonie wydaje się nie zauważać klienta. Pomimo dłuższego czasu przeszukiwania asortymentu, nikt nie podszedł z propozycją pomocy. Trzeba "złapać" we własnym zakresie. Informacje przekazywane zdawkowo i bez zaangażowania. Przy kasie kolejne rozczarowanie - obsługa kazała czekać na siebie następne 5 minut. Odniosłem wrażenie, że nikomu nie zależy na sprawnej obsłudze klienta.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.