Opinie użytkownika (3)

Super. Rzetelna informacja,...
Super. Rzetelna informacja, rzeczowe i wyczerpujące odpowiedzi na pytania, dotrzymywanie umówionych terminów kontaktu telefonicznego/mailowego, elastyczność w podejściu do klienta, co sprawia, że klient nie czuje się traktowany przedmiotowo. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Tomasz_2330

01.08.2017

Bank Millennium

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Szybka i fachowa...
Szybka i fachowa obsługa. Recepcja od razu kieruje do właściwej osoby, zgodnie z opisem problemu. Pracownik jest zawsze na swoim miejscu, gotowy do obsługi klienta. Jeśli tak nie jest, niezwłocznie informowany jestem o konieczności poczekania wraz z podaniem orientacyjnej ilości czasu. Wiedza i fachowość na dobrym poziomie, Sytuacje konfliktowe rozwiązują merytoryczną dyskusją, choć to nie zawsze zadowala klienta. Czekając na usługę można skorzystać z wydzielonego miejsca. Dostępna prasa i internet. Przeszklone drzwi do warsztatu dają możliwość obserwowania wykonywanych prac. serwisowych

Tomasz_2330

01.06.2017

Bemo Motors

Placówka

Poznań, Opłotki 19

Nie zgadzam się (8)
Obsługa w salonie...
Obsługa w salonie wydaje się nie zauważać klienta. Pomimo dłuższego czasu przeszukiwania asortymentu, nikt nie podszedł z propozycją pomocy. Trzeba "złapać" we własnym zakresie. Informacje przekazywane zdawkowo i bez zaangażowania. Przy kasie kolejne rozczarowanie - obsługa kazała czekać na siebie następne 5 minut. Odniosłem wrażenie, że nikomu nie zależy na sprawnej obsłudze klienta.

Tomasz_2330

01.06.2017

Norauto

Placówka

Poznań, Głogowska 434

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi