Opinie użytkownika (2)

Dzwoniłem na infolinię...
Dzwoniłem na infolinię aby uzyskać informację dotyczące interentu, który niedawno zakupiłem w UPC. Na słuchawce "wisiałem" ok 30 min a nie zamieniłem ani słowa z konsultantem. Infolinia UPC jest w moim odczuciu w większości zautomatyzowana co oznacza , że wszelskie problemy starają się skategoryzować i od razu podać odpowiedź przez autoamtyczną obsługę. NIestety schemat poszukiwania rozwiązania nie jest wystarczająco czytelny. Przechodząc przez poziomy dochodzimy w pewnym momencie gdzie głos automatu nie podaje problemu z którym dzwonisz ani innej alternatywy, nie wiedząc co zrobić czcekałem i dopiero po trzecim powterzeniu automat proponuje połączenie z konsultantem, na połączenie czekałem 15min i się nie doczekałem. W między czasie automat cały czas wspomina o reklamach i innych mozliwościach rozwiązania problemu. Nie polecam, korzystanie z automatycznej obsługi powinno byc łatwe i czytelne a jeżeli tak nie jest to powinienem od razu łączyć się z konsultatntem. Niestety w UPC tak nie ma.

Tomasz_1932

12.07.2013

UPC

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Od samego początku...
Od samego początku otrzyamałem to czego się spodziewałem. Pani w recepcji była bardzo uprzejma, usmięchnięta, co dawalo mi nadzieję na miłą rozmowę ze specjalistą. tak też faktycznie było. Spacjalista na którego trafiłem, Pan Łukasz, był bardzo uprzejmy a przy tym rzeczowy i konkretny. Na wstępie opowiedział mi o swoim doświadczeniu po czym przeszliśmy do tematu naszej rozmowy. Pan Łukasz przeprowadził wywiad chcać uzyskać informację potrzebne mu do analizy. Pytania były sformułowane jasno, były szczegółowe ale nie naruszały zanadto moje prywatności finansowej co bardzo mi się spodobało. W połowie rozmowy okazało się, że w mojej sytuacji duzo nie możemy zrobić ale Pan Łukasz znalazł rozwiązanie pozwalające na zaoszczędzenie pewnej sumy środków. Przedstawionym rozwiązaniem nie byłem zainteresowany co na wstępie oznajmiłem. Ekspert nie nalegał, podjął jedną próbę sprzedażową. Po drugim moim zanegowaniu pomysłu, Pan Łukasz odrzucił namowy i poprosił o przemyślenie rozwiązania. Miałem natomiast pytanie z innej dziedziny, okazało się, że Pan Łukasz może mi w tej kwestii pomóc, otrzebujetylko więcej informacji, zaproponował ponowny kontakt, umówiliśmy termin. Jestem bardzo zadowolony z tej wizyty pomimo że nie przyniosła oczekiwanych rezukltatów. Obsługa na najwyższym poziomie. Nie pozostawia Klienta z niedomówieniami a w dodatku porady sa całkowicie bezpłatne ponieważ banki płaca prowizję Expanderowi, nie Klient. Polecam.

Tomasz_1932

12.07.2013

Expander

Placówka

Warszawa, Garibaldiego 4

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi