Opinia użytkownika: Tomasz_1932
Dotycząca firmy: UPC
Treść opinii: Dzwoniłem na infolinię aby uzyskać informację dotyczące interentu, który niedawno zakupiłem w UPC. Na słuchawce "wisiałem" ok 30 min a nie zamieniłem ani słowa z konsultantem. Infolinia UPC jest w moim odczuciu w większości zautomatyzowana co oznacza , że wszelskie problemy starają się skategoryzować i od razu podać odpowiedź przez autoamtyczną obsługę. NIestety schemat poszukiwania rozwiązania nie jest wystarczająco czytelny. Przechodząc przez poziomy dochodzimy w pewnym momencie gdzie głos automatu nie podaje problemu z którym dzwonisz ani innej alternatywy, nie wiedząc co zrobić czcekałem i dopiero po trzecim powterzeniu automat proponuje połączenie z konsultantem, na połączenie czekałem 15min i się nie doczekałem. W między czasie automat cały czas wspomina o reklamach i innych mozliwościach rozwiązania problemu. Nie polecam, korzystanie z automatycznej obsługi powinno byc łatwe i czytelne a jeżeli tak nie jest to powinienem od razu łączyć się z konsultatntem. Niestety w UPC tak nie ma.