Jeżeli chodzi o obsługę pociągu - brak jakichkolwiek problemów, czy uwag. Osoba, która zajmowała się klientem podczas podróży w wagonie sypialnym sumiennie wykonała swoje obowiązki bez żadnych uwag. Co do wyglądu miejsca zajmowanego przez klienta - problemem była bliskość toalety, która na samym początku nie działała, przez co wydzielał się nieprzyjemny zapach. Mimo rozruchu po ponad godzinie jazdy - korzystanie z toalety było problemem.
Obsługa powitała klientów miło od samego wejścia do lokalu. Nie istniał jakikolwiek czas oczekiwania, podczas którego klient nie dostał zapytania/propozycji 'co podać'. Miła obsługa, natychmiastowe podanie zamówienia. Miejsce obsługi klienta było schludne, czyste, nie było jakichkolwiek oznak braku dbania o czystość w miejscu pracy. Ponadto atmosfera w lokalu była naprawdę przyjemna.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.