Podczas próby zapłacenia za towar spotkałem się z odmową przyjęcia pieniędzy przez pracownika,pani na kasie stwierdziła że nie ma jak wydać i to ja muszę mieć drobne bo inaczej towaru mi nie sprzeda.Sprawa skończył się na tym,że musiałem pożyczać pieniądze od kolegi,który kupował przede mną.
Sama oferta z żabki jest przestępna,zarówno pod względem ilości towaru jak i cen.
Udałem się do banku ze sprawą dotycząca blokady konta internetowego. Obsługa przywitała mnie od progu uśmiechem i zapytaniem czego potrzebuje. Czas oczekiwania na kod odblokowujący był krótki. Samego odblokowania konta mogłem dokonać w samym banku na komputerach dostępnych dla klientów, gdzie w razie jakiegoś problemu mogłem zadać pytanie pracownikowi banku.
Obsługa przebiegła szybko i schludnie, bez żadnych problemów ze strony pracowników. Szczerze polecam.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.