Salon Firmowy Vision Express - Centrum Handlowe Plaza. Decyzja na wizytę w wyżej wymienionym salonie padła za pośrednictwem polecenia znajomego.
Salon zgodnie ze standardem utrzymany w idealnym stanie, ekspozyjcę ulotek oraz umiejscowienie kasy, stanowisk w przemyślanych i dogodnych miejscach dla wygodnej obsługi klientów.
Sprzedawcy sympatyczni, schludni, ubrani w stroje firmowe ( białe koszule + identyfikator, spodnie w kant).
Salony Vision Express nie bez powodu słyną z dobrej obsługi klientów, do czego przekonałem się osobiście w procesie dwuwizytowym.
Pierwsza wizyta - zapis terminu na badanie lekarskie.
Podczas wejścia do salonu zostałem od razu zauważony przez sprzedawcę obsługującego innego klienta przy kasie - przywitanie klienta uśmiechem oraz standardowym: "dzień dobry", po przywitaniu udałem się w stronę segmentu z oprawkami i czekałem aż któryś ze sprzedawców zwróci na mnie uwagę.
Pierwsza podeszła Pani M. (wiek: 23 - 27 lat, ubiór zgodny ze standardem oraz indentyfikator) i tradycyjnie spytała: "w czym mogę pomóc?", poinformowałem, że jestem zainteresowany badaniem lekarskim oraz ewentualnie zakupem oprawek, sprzedawca zapytał czy chcę odrazu zapisać się na termin, czy najpierw wolę wybrać oprawki, zdecydowałem się na zapis.
Sprzedawca poinformował mnie bardzo dokładnie o kosztach oraz treści przebiegu badania, zapytał o dogodny termin i poinformował o przypomnieniu smsem o terminie badania, podając wszystkie dane zgodziłem się na przesyłanie informacji drogą handlową co dało mi możliwość korzystania w przyszłości z rabatów i promocji ( o czym również poinformowała mnie Pani M.). Następnie podziękowałem i stwierdziłem, że wybór oprawek pozostawimy na kolejną wizytę, sprzedawca podziękował, wręczył mi ulotkę z oferą oraz zaprosił do ponownej wizyty i polecił się na przyszłość.
Sprzedawca był bardzo sympatyczny i kompetentny, bez moich pytań poinformował mnie o wszystkich kosztach związanych z badaniem i zaproponował dodatkową obsługę w celu wyboru oprawek do soczewek, bardzo istotne,iz wręczył mi ulotkę.
Ponowna wizyta miała prawie identyczny przebieg obsługi, z tym, że zgodnie z celem wykonano komplekosowe i profesjonalne badanie wzroku, drugi raz trafiłem na Panią M., która obsłużyła mnie równie kometentnie jak za pierwszym razem i pomogła w wyborze oprawek.
Przy zakupie gratisowo otrzymałem futerał na okulary oraz płyn do czyszczenia soczewek.
W pożegnaniu standardowo zostałem zaproszony do ponownej wizyty, sprzedawca podziękował mi za zakup i życzył miłego użytkowania.
W pełni każdemu mogę polecić salony Vision Express jako profesjonalne punkty sprzedaży, co prawda część asortymentu oprawek jest stanowczo za droga, ale na przeciętną kieszeń bez problemu możemy znaleść coś odpowiedniego
Firmowy Sklep Reporter.
W wyżej wymienionym sklepie dokonywałem zakupów prywatnych w tym przypadku poszukiwałem nietuzinkowych spodni jeansowych oraz ciekawej koszulki typu polo.
Odwiedziłem kilka sklepów odzieżowych i postanowiłem opisać właśnie ten ze względu na zadziwiająco przyjemną atmosferę oraz sposób obsługi klienta poprzez sprzedawcę.
Na szczególną uwagę zasługuje element powitania klienta - sprzedawca (kobieta) zwróciła uwagę na moment kiedy wszedłem do sklepu - istotne jest, że zwyczajnie powitano mnie miłym uśmiechem oraz oczywistym: " dzień dobry ", sprzedawca nie naskoczył odrazu na moją osobe jak to bywa w wielu sklepach/punktach sprzedaży, jedynie przywitał mnie i zaczekał aż się trochę rozejrzę.
Po jakiś dwóch minutach ten sam sprzedawca wyraźnie zauważył, że rozglądam się i czegoś poszukuję - padło stwierdzenie: "czy mogę Panu w czymś doradzić ?" co było strzałem w dziesiątkę ze względu na rodzaj wypowiedzi (w pewnym stopniu drażni mnie oklepane: "czy mogę w czymś pomóc ?"), oczywiście poinformowałem, iż jestem zainteresowany zakupem spodni oraz koszulki, wspólnie ze sprzedawcą wyszukaliśmy ciekawych modeli (sprzedawca doskonale dowiedział się co mnie interesuje i jaki mam gust), po dobraniu odpowiedniego rozmiaru udałem się do przebieralni, Pani sprzedawca zapytała mnie czy rozmiary są odpowiednie i czy jestem zadowolony z wyboru, potwierdziłem po czym podziękowałęm i udaliśmy się do kasy.
Sprzedawca poinformował mnie o dodatkowej promocji.
Po udanych zakupach podziękowałem serdecznie za miłą obsługę i poinformowałem danego sprzedawcę, że dzięki temu na pewno pojawię się tutaj ponownie w przyszłości, zostałem pożegnany równie miło i uprzejmie jak przy powitaniu.
Sprzedawca była kobietą, w wieku około 22 - 26 lat, imienia niestety nie pamiętam (nie zwróciłem uwagi na identyfikator), bardzo sympatyczna, schludnie ubrana oraz przedewszystkim kompetentna i zaangażowana w proces obsługi klienta.
Zdecydowanie mogę polecić każdemu sklep, który odwiedziłem i oczywiście sprzedawcę, który mnie obsługiwał.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.