Opinie użytkownika (5)

Jakość obsługi nie...
Jakość obsługi nie warta pieniędzy. Każda złotówka na nich to pieniądze wyrzucone w błoto bo nic nie dostajesz w zamian. W aplikacji brak wolnych terminów, na infolinii zupełnie nieogarnięte osoby- nic nie wiedzą poza tym że brak wolnych terminów. Wogole ukierunkowani na to aby zbyć klienta, brak terminów i do widzenia

Tester

13.11.2023

ENEL-MED

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Opieka medyczna nie...
Opieka medyczna nie warta wydawania pieniędzy bo nie ma u nich opieki medycznej a jest tylko wyciągania pieniędzy za nic.

Tester

13.11.2023

ENEL-MED

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Firma masakra. Odradzam....
Firma masakra. Odradzam. To marnowanie piebiedzy. Brak ,wizyt. Infolinia masakra. Generalnie tylko brać pieniądze chcą a żadnej opieki i wizyt nie gwarantują

Tester

13.11.2023

ENEL-MED

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Firma zwleka z...
Firma zwleka z rozwiązaniem problemu technicznego wpływającego na jakość dostarczonego internetu. Pomimo wielokrotnych zgłoszeń że występują problemu z internetem domowym firma nie zajmuje się tematem. Zgłaszam że na kilku urządzeniach występuje przerwa w dostępie do internetu, że router mam już od nich od chyba 3-4 lat i pewnie już czas go wymienić albo przesłać technika aby stacjonarnie zdiagnozował sprawe. Zwrot reakcji z ich strony. Konsultant podczas rozmowy widzi ze wszystko działa normalnie. Masakra firma beton. Nie można się przez to przebić . Objął masz im udowodnić że u Ciebie w domu nie działa poprawnie. Ewentualnie jak zgłaszasz że w danym dniu są problemy z internetem i pewnie problem jest szerszy to odpisują ci że faktycznie problem był w danym dniu i dają rekompensatę 1 zł. Problem jednak zostaje

Tester

10.10.2023

Vectra

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
10.10.2023
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Przykro nam, że tym razem nie spełniliśmy Twoich oczekiwań. Zawsze czytamy komentarze naszych Klientów i wyciągamy z nich wnioski na przyszłość. Chcemy dokładnie przyjrzeć się tej sprawie. Dlatego prosimy, napisz do nas na adres: jakoscpomoc@vectra.pl, podaj dane Abonenta i opis sytuacji.
Czy wiecie że...
Czy wiecie że w tej firmie jak zgłaszasz reklamacje przez internet to konsultant telefoniczny nie jest w stanie udzielić informacji co się dzieje z tą sprawą i dlaczego nie odpowiadają, bo to inny system i on nie ma dostępu. Firma cudów.

Tester

10.10.2023

Vectra

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
10.10.2023
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Przykro nam, że tym razem nie spełniliśmy Twoich oczekiwań. Zawsze czytamy komentarze naszych Klientów i wyciągamy z nich wnioski na przyszłość. Chcemy dokładnie przyjrzeć się tej sprawie. Dlatego prosimy, napisz do nas na adres: jakoscpomoc@vectra.pl, podaj dane Abonenta i opis sytuacji.

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi