Jakość obsługi nie warta pieniędzy. Każda złotówka na nich to pieniądze wyrzucone w błoto bo nic nie dostajesz w zamian. W aplikacji brak wolnych terminów, na infolinii zupełnie nieogarnięte osoby- nic nie wiedzą poza tym że brak wolnych terminów. Wogole ukierunkowani na to aby zbyć klienta, brak terminów i do widzenia
Firma masakra. Odradzam. To marnowanie piebiedzy. Brak ,wizyt. Infolinia masakra. Generalnie tylko brać pieniądze chcą a żadnej opieki i wizyt nie gwarantują
Firma zwleka z rozwiązaniem problemu technicznego wpływającego na jakość dostarczonego internetu. Pomimo wielokrotnych zgłoszeń że występują problemu z internetem domowym firma nie zajmuje się tematem. Zgłaszam że na kilku urządzeniach występuje przerwa w dostępie do internetu, że router mam już od nich od chyba 3-4 lat i pewnie już czas go wymienić albo przesłać technika aby stacjonarnie zdiagnozował sprawe. Zwrot reakcji z ich strony. Konsultant podczas rozmowy widzi ze wszystko działa normalnie. Masakra firma beton. Nie można się przez to przebić . Objął masz im udowodnić że u Ciebie w domu nie działa poprawnie. Ewentualnie jak zgłaszasz że w danym dniu są problemy z internetem i pewnie problem jest szerszy to odpisują ci że faktycznie problem był w danym dniu i dają rekompensatę 1 zł. Problem jednak zostaje
Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Przykro nam, że tym razem nie spełniliśmy Twoich oczekiwań.
Zawsze czytamy komentarze naszych Klientów i wyciągamy z nich wnioski na przyszłość. Chcemy dokładnie przyjrzeć się tej sprawie. Dlatego prosimy, napisz do nas na adres: jakoscpomoc@vectra.pl, podaj dane Abonenta i opis sytuacji.
Czy wiecie że...
Czy wiecie że w tej firmie jak zgłaszasz reklamacje przez internet to konsultant telefoniczny nie jest w stanie udzielić informacji co się dzieje z tą sprawą i dlaczego nie odpowiadają, bo to inny system i on nie ma dostępu. Firma cudów.
Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Przykro nam, że tym razem nie spełniliśmy Twoich oczekiwań.
Zawsze czytamy komentarze naszych Klientów i wyciągamy z nich wnioski na przyszłość. Chcemy dokładnie przyjrzeć się tej sprawie. Dlatego prosimy, napisz do nas na adres: jakoscpomoc@vectra.pl, podaj dane Abonenta i opis sytuacji.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.