Opinia użytkownika: Tester
Dotycząca firmy: Vectra
Treść opinii: Firma zwleka z rozwiązaniem problemu technicznego wpływającego na jakość dostarczonego internetu. Pomimo wielokrotnych zgłoszeń że występują problemu z internetem domowym firma nie zajmuje się tematem. Zgłaszam że na kilku urządzeniach występuje przerwa w dostępie do internetu, że router mam już od nich od chyba 3-4 lat i pewnie już czas go wymienić albo przesłać technika aby stacjonarnie zdiagnozował sprawe. Zwrot reakcji z ich strony. Konsultant podczas rozmowy widzi ze wszystko działa normalnie. Masakra firma beton. Nie można się przez to przebić . Objął masz im udowodnić że u Ciebie w domu nie działa poprawnie. Ewentualnie jak zgłaszasz że w danym dniu są problemy z internetem i pewnie problem jest szerszy to odpisują ci że faktycznie problem był w danym dniu i dają rekompensatę 1 zł. Problem jednak zostaje