Poszłam do banku wpłacic koleżance na konto obiecane pieniądze.Do kasy podeszłam z kartką na której widniał numer konta. Okazało sie,że numer nie wchodzi(tak to sie pani wyraziła). W takim arzie poprosiłam o chwilkę czasu żeby telefonicznie skontaktowac sie z koleżanka i potwierdzic numer. Ppani dysponent zaczeła kryzcec ze nie wolno w banku rozmawiac przez telefon i zebym wyszła na zewnątrz. Powiedziałam ze nie wyjde powniewaz po raz drugi 50 minut w kolejce nie bede stała.Zero kultury osobistej, obsługa -dawny PRL,klient traktowny taśmowo. Dziwie sie ze ktos korzysta z usług takiego banku
Dziękujemy za zgłoszenie. Z każdej opinii i oceny wyciągniemy wnioski, aby poprawiać jakość obsługi Klientów.
1)BRAK FACHOWOŚCI OBSŁUGI...
1)BRAK FACHOWOŚCI OBSŁUGI KLIENTA(TRAKTOWANIE KLIENTA PRZEDMIOTOWO-SZYBKO, BEZ ZBĘDNYCH TŁUMACZEŃ)
2)ZBYT DŁUGI CZAS OCZEKIWANIA NA OBSŁUGĘ(SĄSIEDNIE STANOWISKO-POGAWĘDKI KOLEŻEŃSKIE)
3)NIE NAWIIĄZANO RELACJI Z KLIENTEM(BRAK MATERIAŁÓW REKLAMOWYCH, WIZYTÓWKI)
3)dORADCA OGRANICZYŁ SIĘ TYLKO DO PRZEDSTAWIENIE OFERTY JEDNEGO PRODUKTU(TEGO O KTÓRY PYTAŁAM).
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.