Opinie użytkownika (2)

dzwoniąc na infolinię...
dzwoniąc na infolinię po pierwsze nie mogłam długo się dodzwonić około 20 minut!w momencie połączenia konsultant nie potrafił nawiązać z moją osobą kontaktu emocjonalnego!odpowiadał zdawkowo na moje pytania,w czasie których miałam wrażenie,iż planuje się pozbyć mojej osoby! w wyniku dalszej rozmowy jednak to zrobił przełanczejąc mnie do kogoś innego?? co zaskutkowało ogólnym rozłączeniem! nie zadzwoniłam w tym dniu po raz drugi,bo zabrakło mi już cierpliwości!

TAMIKA

02.05.2011
Nie zgadzam się (2)
OSOBY KOMPETENTNE/MIŁE/RZETELNE/ZNAJĄCE SIĘ...
OSOBY KOMPETENTNE/MIŁE/RZETELNE/ZNAJĄCE SIĘ NA SWOJEJ PRACY.PODEJŚCIE DO KLIENTA INDIWIDUALNE,POŚWIĘCONY JEST MU CZAS ODPOWIEDNI DO ZAGADNIENIA!KLIENT CZUJE SIĘ DOBRZE/MA POCZUCIE KOMFORTU PSYCHICZNEGO.UZYSKUJE ODPOWIEDZI NA KAŻDE ZADANE PYTANIE.CZAS WYPISYWANIA DOKUMENTÓW SKRÓCONY DO MINIMUM.POMIESZCZENIE KLIMATYZOWANE.

TAMIKA

28.04.2011
Nie zgadzam się (5)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi