dzwoniąc na infolinię po pierwsze nie mogłam długo się dodzwonić
około 20 minut!w momencie połączenia konsultant nie potrafił nawiązać z moją osobą kontaktu emocjonalnego!odpowiadał zdawkowo na moje pytania,w czasie których miałam wrażenie,iż planuje się pozbyć mojej osoby! w wyniku dalszej rozmowy jednak to zrobił przełanczejąc mnie do kogoś innego?? co zaskutkowało ogólnym rozłączeniem! nie zadzwoniłam w tym dniu po raz drugi,bo zabrakło mi już cierpliwości!
OSOBY KOMPETENTNE/MIŁE/RZETELNE/ZNAJĄCE SIĘ NA SWOJEJ PRACY.PODEJŚCIE DO KLIENTA INDIWIDUALNE,POŚWIĘCONY JEST MU CZAS ODPOWIEDNI DO ZAGADNIENIA!KLIENT CZUJE SIĘ DOBRZE/MA POCZUCIE KOMFORTU PSYCHICZNEGO.UZYSKUJE ODPOWIEDZI NA KAŻDE ZADANE PYTANIE.CZAS WYPISYWANIA DOKUMENTÓW SKRÓCONY DO MINIMUM.POMIESZCZENIE KLIMATYZOWANE.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.