Byłam zainteresowana kosmetykami odpowiednimi do rodzaju mojej skóry. W części aptecznej towar wyeksponowany bardzo czytelnie, zachęcona ekspozycją Vichy zaczełam oglądać kremy. Po krótkiej chwili podeszła do mnie Pani i zapytała, czy może mi w czymś doradzić. Powiedziałam jej, że szukam kremu nawilżającego do cery tłustej. Pani była doskonale zorientowana jaki powinen być skład kremów, zaproponowana bezpłatne próbki do przetestowania produktów. Poleciła mi także inne firmy, które są kosmetykami typowo aptecznymi, dała mi ulotkę ze wszelkimi infromacjami odnośnie składu i sposobu używania. Poinformowała mnie o towarach, kótóre są w tym okresie w cenach promocyjnych - np.kolekcje obniżone o 25% lub zestawy z drugim produktem gratis lub za pół ceny. Podziękowałam za fachową pomoc, pani uśmiechnęła się do mnie i zaprosiła po konkretny produkt, który sobie wybiorę. W częsci kosmetycznej sklepu też sytuacja wyglada podobnie - towar wyeksponowany bardzo czytelnie. Zdażyła się sytuacja, że produkt przy kasie kosztował więcej, niż informowala cena na półce, od razu kierownik (chyba zmianowy) zmienił cenę w i przeprosił mnie za pomyłkę. Zawsze, kiedy robię tam zakupy jestem bardzo zadowolna. Duża gama wszystkich produktów kosmetycznych, wiele promocji cenowych i zawsze przy zakupie dostaje jakieś gatisy - lakier do włosów, balsam do ciała lub wiele próbek interesujących mnie produktów, które chce przetestować.
Zainteresowna zakupem nowej kosiarki spalinowej przeglądałam stronę internetową sklepu. Znalazłam model i interesującą mnie cenę. Zadzwoniłam do marketu, zostałam od razu przełączona do konkretnego działu. Pani poprosiła o podanie kodu towaru, okazało się, że niestety tego modelu nie ma i już nie można go zamówić - brak towaru. Słysząc moje rozczarowanie Pani zaproponowała mi model troche droższy, ale prze tefon podała mi wszystkie niezbędne i istotne informacje o towarze (jestem komplentym laikiem w temacie). NIe było tego modelu na stronie, ale pani podała mi kod towaru. Kiedy przyjechałam do marketu, od razu bez problemu sprzedawca wskazał mi intersujący mnie produkt. Zaplaciłam i odebrałam towar. Obłsuga miła i fachowa, market dobrze wyposażony, widoczne ceny i produkty, duży parking.
Mialam ostatnio okazje odwiedzic gabinet stomatologiczny All Dent. Mieści się on na Klecinie na kameralnym osiedlu, są miejsca do parkowania. Bylam naprawde mile zaskoczona juz od samego przybycia. W recepcji powitala mnie mila Pani, poprosila abym usiadla i poczekala, poniewaz mialam jeszcze chwile czsu do wizyty. Poczekalnia urzadzona gustownie ze smakiem, czerwone sofy i krzesla, ladne obrazy na scianach. W toalecie jednorazowe szczoteczki do zeboew i pasty do wyboru zapewne dla klientów, którzy np. jadąc prosto z pracy nie mieli możliwości umyć zębów. Wszędzie sterylnie czysto. CHciałam zrobić rutynowy przegląd i usuwasnie kamienia. Na początku wypełniłam bardzo dokładną kartę pacjenta, w której były bardzo szczegółowe pytania dotyczące mojego zdrowia, leków które biorę itp. Nastepnie zostałam zaproszona do gustownie i bardzo nowocześnie urządzonego gabinetu. Od razu rzucił mi się w oczy miś, którym Pani Stomatolog zapewne pociesza dzieciaczki. Na ścianach obraz z ładnym, uspokojającym widokiem natury, lasu. Zielony fotel dentystyczny i meble wizualnie konweniowały z otoczeniem. Dentystka z miłym uśmiechem przeprowadzała wywiad, sprawdzała stan uzębienia a asystentka wszystko notowała w mojej karcie. Usługa szybko i sprawnie przeprowadzona z zastosowaniem nowoczesnych technik, Pani oczywiscie z maska na twarzy, wszystko idealnie sterylne. Cena też do przyjęcia, adekwatna do wykonanej usługi. Jestem bardzo zadowolna, mam do wyleczenia kilka drobnych ubytków i na pewno je wylecze w tym gabinecie, na miejscu rentgen. Polecam wszystkim. Znieczulenie jest gratis do borowanie lub wypełnien. Na koniec dostałam jeszcze karteczkę z informacją, kiedy mam następną wizytę i wszelkie wskazówki jak dbać o zęby.
Choć niechętnie jadam poza domem, trafiłam ostatnio do małej, przyjemnej knajpki na Wrocławskim Rynku - Karczma pod Szczęsliwym Kupcem. To mała restauracja, w której każda pizza kosztuje 12 zł! To normalny szok pozytywny, porównując ofertę z konkurencją. Wprawdzie musieliśmy chwilę poczekać aż zwolni się miejsce na zewnątrz w ogródku, ale było warto. Od razu podeszła do nas kelnerka, zamówione napoje przyniosła w ciągu kilku minut, pizza była po jakiś 15 minutach. Obsługa bardzo miła, ładnie ubrana, lokal czysty, nawet toaleta nie straszyła swoim wyglądem, wręcz przeciwnie - wszystko czyściutkie i pachnące. Pizza bardzo dobra, polecam wszystkim! Cały proces zamówienia przebiegał szybko i sprawnie, a to ważne, kiedy ktoś jest głodny :) Kiedy Pani kelnerka zauważyła, że skończyliśmy jeść, podeszła i zapytała czy nam smakowalo i czy może podać coś jeszcze. Oby we wszystkich knajpkach było tak miło i bezboleśnie cenowo.
Zainteresowana zakupem stołu i krzeseł wybrałam się do sklepu meblowego Agata we Wrocławiu. Przed sklepem duży parking. Ekspozycja sklepu ładna, przejrzysta, jednakże najważniejszy aspekt - obsuga nie jest na najlepszym poziomie. Dość długo oglądaliśmy z mężem stoły, nikt do nas nie podszedł, dopiero kiedy poprosilam, zjawiła się Pani, która niesety zamiast nas zachęcać do zakupu, zaczęła nas zbywać. Zamiast pokazać nam ofertę i coś o niej opowiedzieć, sprawiała wrażenie osoby, która nie ma ochoty z nami stać. Dodam, iż praktycznie na każdym piętrze było wiele osób z obsługi, jednak stały nie interesując się klientem. To czego sie dowiedziałam o produktach czy transporcie musiałam sama wypytać, zero inwencji i pomocy. Wielka szkoda, że tak ładny i estetycznie wyposażony sklep posiada tak niechętnie nastawionych do klientów sprzedawców. Wychodzą chyba z założenia, że towar sprzedaje się sam. Jeśli dokonam tam zakupu to tylko wtedy, gdy nie znajdę nic odpowiedniego w innym sklepie
W miesiącu lipcu i sierpniu korzystałam z usług Domu Kredytowego Notus we Wroclawiu, ponieważ byłam zainteresowana kredytem hipotecznym. Umowilam sie na konkretna godzinę w siedzibie Firmy. Firma zajmuje duże pomieszczenie na 2 pietrze, w recepcji powitała mnie uśmiechnieta Pani, która od razu zapytała czy mam ochotę na kawę lub herbatę i wskazala mi miejsce gdzie mam poczekać na doradcę. Atmosfera bardzo przyjazna klientowi, dodam, że byłam zupelnym laikiem w temacie kredytów, banków i wiborów. Doradca wszystko mi wytłumaczył, na początku rozmowy zapytałm o moje oczekiwania, przeprowadził dokładny "wywiad" związany z moim źródłem dochodu. Był rzeczowy miły i uprzejmy. Kolejne wizyty, po wybraniu oferty i banku przebiegały w równie miłej atmosferze. Zawsze miałam kontakt z doraca, zarówno telefoniczny jak i mailowy. Bardzo profesjonalnie wytłumaczył mi, z której oferty banku skorzystać, zawsze odpowiadał na moje telefony i maile. Byłam na bieżąco informowana o stanie mojego wniosku w banku. Polecam wszystkim osobom, które gubią się w gąszczu ofert bankowych skorzystanie z firmy Notus.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.